SURINAME DAG #7 VOORBEREIDEN OP STAGE

Hallo allemaal! De tijd gaat best wel hard, vinden jullie ook niet? Dit is namelijk al de zevende dag dat ik een verslagje schrijf over wat ik meemaak!

Ik ging de afgelopen nacht al heel vroeg naar bed, rond half 10 volgens mij. We waren erg moe en ik had mijn slaap erg hard nodig. Eigenlijk slaap ik tot nu toe elke nacht goed gelukkig. We moesten vroeg weg om naar een soort dienst te gaan om mijn visum weer te regelen en daardoor wou mijn vader al 9 uur weg. En ik werd 7 uur wakker maar ik wou super graag verder slapen dus dat was wel moeilijk. Dus ik moest snel alles doen en douchen zoals de dagen er voor ook eigenlijk, haha!

Daarna vertrokken we dus rond 9 uur om de dingen op te halen en wat dingen aan te vragen. Dit duurde niet lang en drie kwartier later stonden we weer buiten. We moesten nog wat documenten voor mijn vader ophalen dus dat deden we er na. De lucht was erg mooi zoals je op onderstaande foto’s kon zien.

Ik had nog pasfoto’s nodig en daarvoor gingen we naar de mall waar nog vrij weinig open was. Dus ik liet nog even snel een foto maken. Ook zag ik dat ze daar Frozen Yoghurt ijs hadden en aangezien dat in Nederland lekker is wou ik het hier proberen. Ze hadden de normale smaak niet en je moest het zelf beheren. De toppings waren wel leuk en het was een normale prijs maar het ijs smelt erg heel snel en daardoor had je meer een drankje. Ik had trouwens de Raspberry smaak, echt mierzoet. Maarja wel lekker voor een keer.

Vervolgens gingen we weer naar huis en daarna lagen we even lekker in de hangmat en viel ik bijna in slaap. Op een gegeven moment begon mijn voet te slapen en daardoor ging ik er maar uit. Een beetje binnen relaxen maar het was echt bloedje heet. Heel de dag eigenlijk.

Ook keek ik nog een aflevering Ranking with the stars terug haha! En s’avonds moest ik een planning voor school maken maar dat lukte niet erg en dat frustrereerde mij erg!

wpid-20150824_094924.jpgwpid-20150824_094933.jpgwpid-20150824_094945.jpgwpid-20150824_101925.jpgwpid-20150824_105516.jpgwpid-20150824_131929.jpgwpid-20150824_132540.jpg

Dit waren dus een paar foto’s van mijn dag .Er kwam een soort mini hagedisje langs zoals je op de foto kunt zien. Ook deze cd van Selena Gomez was wel leuk en handig dat Youtube zulke dingen doet. En Teske vlogt deze week dagelijks, super leuk!

Dit was mijn dagje, heb jij gister een leuk dagje gehad of ben je alweer begonnen aan school of werk?

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

SURINAME DAG #7 VOORBEREIDEN OP STAGE

Een gedachte over “SURINAME DAG #7 VOORBEREIDEN OP STAGE

Geef een reactie

