Films die ik de laatste tijd gezien heb

Hallo allemaal! Vandaag heb ik een paar films voor jullie die ik de laatste tijd heb gezien. Het zijn in totaal drie films. Het zijn films die in de bioscoop draaien of gedraaid hebben!

movie-theatre-1234634

Bron

Mission impossible: Rogue Nation

Verhaal:

Geheim agent Ethan Hunt (Tom Cruise) van de IMF (Impossible Mission Force) en zijn teamgenoten infiltreren in een luchthaven in Minsk om een levering van chemische wapens te onderscheppen. Wanneer technisch expert Benji Dunn (Simon Pegg) niet kan beletten dat het vliegtuig opstijgt, kan Hunt op het vliegtuig springen tijdens het opstijgen en slaagt er in te ontsnappen met de lading.

Enige tijd later wordt de IMF ontbonden door Alan Hunley, hoofd van de CIA wegens hun roekeloos gedrag en worden ze beschuldigd van de aanslag op hetKremlin een jaar eerder. Ondanks protesten van William Brandt worden alle operaties stilgelegd. Niettemin vertrekken Ethan, Luther Stickell, Brandt en Benji op een nieuwe missie op zoek naar een schimmige organisatie bekend als “The Syndicate”, een multinationale groep die samengesteld is uit ex-agenten.

Mening:

Ik kan eerlijk zeggen dat ik echt een fan ben geworden van de Mission Impossible films! De actie die er in zit weet mij toch altijd bijna van mijn stoel te krijgen. Ook vind ik de karakters erg leuk bedacht en ik vind het acteerwerk van Tom Cruise erg goed. De film begint spannend en blijft eigenlijk de hele tijd spannend, ik vind dit wel een van de beste delen van de reeks! Ook de stunts (die hij waarschijnlijk wel allemaal zelf doet) zijn erg goed en ook al zijn ze niet altijd geloofwaardig, net zoals op een vliegtuig vleugel springen en dan een beetje blijven hangen. Ook vind ik de vrouwelijke rol erg leuk, leuke actrice! Ik vind het een 8/10 waard!

Paper towns

Verhaal:

Quentin is al vanaf het begin van de middelbare school verliefd op zijn mysterieuze buurmeisje Margo. Als ze op een avond hem benaderd, verdwijnt ze later weer plotseling. Met Margo’s verdwijning komt Quentin in een zoektocht terecht als ze een spoor van cryptische aanwijzingen achter heeft gelaten. Ook Ben, Radar en Lacey gaan naar haar opzoek.

Mening:

Ik had natuurlijk al een beetje een verwachting na het lezen van het boek. (Wat trouwens ook een aanrader is, lees mijn review hier) De film volgt het verhaal van het boek erg goed. Je hebt wel eens films waarvan het verhaal een hele andere wending heeft of een paar belangrijke details hebben weggelaten. Ik vind de personages erg leuk en ze passen ook goed bij het personage. En wow wat ben ik fan van Cara Delevingne, van mij mag ze wel vaker acteren in films! Echt een super leuke meid! Het is wel een beetje een liefdes verhaal want Quentin is natuurlijk al jaren gek op Margo en doet er alles aan om haar te vinden maar Margo heeft nooit zo over hem gedacht. Maar ook is er veel humor in de film! En het einde verrast je ook! 8,0/10

Surprise

Verhaal:

De Surprise is de verrassende romantische komedie van Oscarwinnaar Mike van Diem met in de hoofdrollen Jeroen van Koningsbrugge en Georgina Verbaan.

Multimiljonair Jacob (Jeroen van Koningsbrugge) wordt voor het eerst in zijn leven verliefd op de mooie Anne (Georgina Verbaan). Voor het eerst lijkt het leven hun toe te lachen, alleen hebben ze kort daarvoor een contract getekend met een bedrijf dat hen op een verrassende wijze naar de andere wereld zal helpen. Als zij onder het contract proberen uit te komen, blijkt dat nog niet zo makkelijk…

 Mening:
Ik heb de film in het vliegtuig gekeken afgelopen maandag. Ik vond de film erg verrassend.  Meestal heb je van een film wel een bepaalde verwachting maar dat was dit keer niet helemaal niet het geval! Je weet van de voren dus wel dat ze een contract willen stoppen maar wat er daarna gebeurd verwachtte ik totaal niet. De film was ineens helemaal veranderd en er werd ineens meer actie getoond terwijl ik van te voren had verwacht dat het een zoetsappige film was maar dat valt echt wel mee! Best een leuke film! 7,0/10

Dit waren weer drie films die ik kort geleden heb gezien. Heb jij nog aanraders qua films die ik eventueel kan kijken? Let me know!

xo, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Films die ik de laatste tijd gezien heb

2 gedachtes over “Films die ik de laatste tijd gezien heb

Geef een reactie

