25 levensvragen

Hallo allemaal! Vandaag is het tijd voor een soort tag. Ik las deze tag op meerdere blogs en ik vond het een leuke tag! Laten we beginnen met de 25 Levensvragen!

Screenshot_2015-08-12-17-55-07

Hoe ziet de home screen van je telefoon er uit?

– Zoals je ziet heb ik een foto van mijn vakantie (gemaakt door mijn moeder), namelijk van een kopje koffie. Ik vind deze foto erg mooi en vooral met de zee erbij!

Je loopt een kroeg in. Wat bestel je?

– Aangezien ik nog geen 18 ben en nog niet officieel een wit zoet wijntje mag bestellen ga ik voor mijn favoriete frisdrank: Coca Cola. Hou ik echt van!

Welk woord gebruik je veel te vaak?

– iets in de trant van; Dat weet je toch, dat weet ik niet

Wat is je favoriete film?

– Eigenlijk heb ik geen favoriete film omdat ik zoveél films leuk vind! Dat ik eigenlijk niet kan kiezen. Maar ik hou vooral van grappige, romantische en actie films. En als een film een combinatie van alle drie heeft dan vind ik het helemaal goed!

20150809_200556

Wat is je guilty pleasure? – op het gebied van tv

– Nou ik heb er eigenlijk twee. En dat zijn de zender Teen Nick, I’m sorry maar ik ben nog steeds echt dol op de tienerseries en ik ken van de wat oudere series alle afleveringen uit mijn hoofd maar ze blijven gewoon leuk en nostalgisch. En als tweede het slechte programma Ranking with the stars. Ik vind het gewoon zo vermakelijk en ik lig elke keer weer dubbel om alle grappen die er worden gemaakt. En als ik dan nog moet kiezen Keeping up with the Kardashians.

Wat is het laatste liedje wat je hebt geluisterd?

– *bekijkt Spotify* The Weeknd – Can’t feel my face. Ik vind dat echt een fijn nummer! Ik vind dat The Weeknd echt lekker bezig is!

Naar wie was je laatste appje?

– Naar mijn nicht, die een filmpje van haar kat stuurde.

Wat was je eerst emailadres?

– Nou eigenlijk deelde ik vroeger mijn email-adres en msn (dat er toen nog was) met mijn moeder. Dus ik had eigenlijk niet echt een gekke of aparte naam, helaas!

Waar kun je je enorm aan ergeren? 

– Nou dat is niet zo moeilijk, aan vrij veel. Ik kan me als ik een te lange tijd met iemand omga echt aan zowat alles ergeren wat die gene zegt of doet. Hele stomme eigenschap!

Wat is je meest awkward moment ooit?

– Ehm nou dat moet vast wel op de middelbare school zijn geweest, toen ik sleehakken aan had en keihard onderuit ging, zo erg! En verder weet ik niet zo goed! Of als je een grote vlek op je broek of shirtje hebt zitten en er pas heel laat achter komt.

Screenshot_2015-08-01-22-20-22

Wat is je favoriete dag van het jaar?

–  Dat is ongetwijfeld mijn verjaardag! Ik hou gewoon van die dag! Ik vind het alleen jammer dat je elk jaar ouder word haha! Maar ik vind het wel leuk om cadeautjes enzo te krijgen op die ene speciale dag. En dat is al binnenkort trouwens!

Wat is je favoriete emoji?

– Dat is het emoji met dat kushandje ofzo en die met dat meisje dat haar hand zo apart houd en het aapje met zijn pootjes voor zijn ogen.

Katten of honden?

– Vroeger zou ik dan antwoorden honden omdat ik altijd mee ging met een hondenuitlaatservice maar sinds ik 3 jaar geleden katten heb gekregen ga ik eigenlijk sowieso voor katten! Het is gewoon een stuk makkelijker dat je ze niet hoeft uit te laten maar ze geven je alsnog aandacht en komen alsnog bij je liggen.

Utrecht of Amsterdam?

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit echt in Utrecht ben geweest dus ik ga voor Amsterdam. Ik vind dat echt een mooie stad en de winkelstraten zijn ook zo heerlijk lang. Echt een leuke stad!

Koffie of thee?

Daar kan ik eigenlijk niet uit kiezen, het ligt er aan waar ik trek in heb. Maar de laatste tijd neig ik steeds meer naar koffie vooral als ik het gevoel heb dat ik heel erg in slaap ga vallen, dan werkt koffie bij mij net wat beter!

1438620376244

Serie of film?

– Nog zo’n moeilijke keuze. Films zijn leuk omdat er vaak een heel verhaal zit en niet te lang duurt en series zijn leuk omdat het niet in een keer stopt maar elke keer doorgaat. Maar de laatste tijd ben ik meer voor series dus ik zeg serie!

Engeland of Amerika?

– Ik heb echt een fascinatie met Amerika, dus ik ga voor Amerika. Het lijkt me zo tof om daar te wonen of gewoon tijdelijk te wonen. Wie weet, ooit.

Vlees of vis?

– Ik ben een echte vlees-eter dus ik ga voor vlees.

Drank of drugs?

– Ik heb absoluut niks met drugs dus ik ga voor drank!

20150804_151336

Spice girls of backstreet boys?

– Is het heel raar als ik zeg dat ik het echt niet weet omdat het eigenlijk een stuk voor mijn tijd was.. Ik ken van beide maar een nummer en ik vind het nummer van Spice Girls iets leuker dus dan maar Spice girls!

Sesamstraat of villa achterwerk?

– Ik keek altijd sesamstraat en dat vond ik echt geweldig dus sesamstraat! Maar villa achterwerk vond ik ook wel leuk hoor!

Bert of Ernie?

– Ernie want Bert vond ik altijd zo chagrijnig. En Ernie was zo vrolijk en positief!

Buurman of buurman?

– Buurman

Meest random feitje over jezelf?

– Ik kon vroeger heel goed mijn neus dichtknijpen en dan bleef mijn neus in de zelfde houding voor een paar seconde en ik kan nog steeds mijn voet naar mijn neus krijgen met een been.

De belangrijkste levensles die je in de afgelopen jaren hebt geleerd?

– Blijf jezelf, luister naar je zelf en je gevoel.

DSC08336

Dit was de tag! Neem hem gerust over!

xo, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

25 levensvragen

6 gedachtes over “25 levensvragen

Geef een reactie

