Update: Hoe nu verder?!

20150807_164527

Hallo allemaal! Ik wou nog even een snelle update geven aangezien er vandaag geen verslagje van gister online kwam!

Het is namelijk zo dat ik dus in eerste instantie naar Suriname ben gekomen om stage te lopen. Dat is dus eigenlijk het punt waar ik me op moet focussen. Het is zo dat mijn dag vanaf deze week voornamelijk bestaat uit stage lopen, eten, heel misschien sporten en slapen. Dus het is niet zo dat ik heel veel in mijn dag doe en daardoor is het niet zo boeiend om een verslagje te schrijven waarin staat stage gelopen.. gegeten.. gesport.. geslapen.. Dus vandaar.

Ook heb ik daardoor veeel minder tijd om te bloggen en dat komt ook omdat ik er niet elke dag even veel kracht voor heb. Ik ben s’avonds namelijk erg moe en daardoor slaap ik ook al redelijk op tijd. Het speelt natuurlijk ook mee dat ik (nogsteeds) mijn laptop nog niet terug heb gehad en ik dus elke keer mijn vaders laptop moet pakken en omdat het niet mijn laptop is kan ik moeilijk even besluiten om ermee op te bank te gaan zitten/liggen. Ik denk dat hij dat niet goedkeurt.

Dit is totaal niet om medelijden te kweken ofzo haha maar dan weten jullie in iedergeval dat als je een trouwe volger ben, dat niet elke dag een verslagje online komt. Natuurlijk wel op zn tijd en ik had ook al wat concepten klaar liggen maar helaaas heb ik alleen de foto’s niet, die staan dus op mijn kapotte weggebrachtte laptop. Ik hoop zo erg dat hij terugkomt haha! Ik ben zo gehecht aan dat ding!!

Als ik trouwens nog in de weekenden ofzo naar leuke plekjes ga, neem ik ofcourse mijn camera mee en dan kan ik eventueel een soort artikel met sfeerfoto’s maken.

Maar goed, ik probeer om om de twee dagen een post te maken. Dat kan van alles zijn. Ik ga gewoon de weekenden ook gebruiken om alvast vooruit te werken.

Fijne donderdag!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Update: Hoe nu verder?!

Geef een reactie

