SURINAME DAG #13

Hee allemaal!

Ik had weer zin om een klein stukje te bloggen en ook had ik wat tijd over en was ik nog niet moe genoeg dus vandaar dat je weer een stukje online ziet!


Ik heb ervoor gekozen om in het weekend twee keer een stukje te schrijven omdat dat de dagen zijn die het interessants zijn om te lezen! Doordeweeks wil ik dan andere soort dingen bloggen maar ik moet nog even kijken of dat gaat lukken, het is namelijk zo dat mijn laptop hier niet gemaakt kan worden. Ik heb een nieuw moederboard nodig en het type word hier helaas niet geleverd. Maar mijn vader is wel van plan om te vragen of ze de belangrijke spullen kunnen overzetten naar een andere laptop zodat ik niet mijn spullen kwijt ben. Want daar zou ik alleen maar meer van balen!

Maar goed zaterdag dus. Nou laten we beginnen met vrijdagavond. Ik was al een tijdje benieuwd of ik hier ook gewoon kon sporten zoals ik dat in Nederland doe. Er is hier een sportvereniging in de buurt waar we echt al jaren komen en ik al jaren lid van ben. En ik wou een groepslesje meedoen. Dus ik besloot voor zumba te gaan. Het was erg warm maar wel leuk en ik had wel het gevoel dat ik lekker bezig was! En ze vroegen of ik maandag weer kwam dus word vervolgd! En misschien kan ik nog andere vriendinnen overhalen!

Zaterdagochtend besloot ik eens lekker uit te slapen tot 10uur! Eindelijk! Want dat mis ik wel van de vakantie, lekker uitslapen.
We hadden een best wel druk schema. We waren namelijk van plan om de was te gaan doen, naar een grote Tulip te gaan en te shoppen en om te bbqen. Maar er zitten niet zoveel uren in een dag.

We besloten eerst om maar naar Tulip te gaan. Tulip is eigenlijk een supergrote supermarkt waar ze van alles hebben. Heeel veel Nederlandse producten en veel Amerikaanse. Daarom ga ik er graag heen. Er zijn een paar Tulip’s en een paar Choi’s maar het is wel het zelfde concept.

We hebben een hoop gekocht maar ik wou graag meer havermout eten want dat deed ik vroeger ook altijd en dat zorgt ervoor dat je langer vol zit! En ik heb een soort koekjesmix gekocht om te kijken of het lekker is om dat een keer te bakken!

Een uur later stonden we weer buiten. Het is trouwens wel zo daar dat ze je boodschappen voor je inpakken maar echt vlot gaat dat niet vergeleken met Nederland haha! En wat me trouwens ook opviel was dat pistachenoten (die meestal 1euro zijn in Nederland, hier gewoon 14 srd kosten) hier duurder zijn. Het is omgerekend 3euro ofzo maar dat is voor hier veel haha!

We vergaten om nog verder te shoppen dus dat verschuiven we naar vandaag. Ik zag trouwens nog twee leuke Amerikaanse tijdschriften liggen die waren afgeprijsd dus die moest ik mee nemen. De
image
Het waren twee Teen Vogue’s. Natuurlijk wel in het Engels maar dat maakt mij niet veel uit!

Daarna hebben we even een dutje gedaan en voelde ik me ineens niet zo lekker worden. Ik denk dat het kwam doordat ik in een hangmat had gelegen. Toen begonnen ze met bbqen en toen kon ik het bijna niet verdragen haha!

image
En dit was het avond eten met nog een stuk groot vlees erbij. Het was super veel en ik kan tegenwoordig niet veel op dus ik laat meestal wel iets staan vergeleken met eerst.

Daarna hadden we nog een lekker toetje watermeloen en gingen we nog een film kijken namelijk Fast and Furious 7. Dat was weer erg leuk en daarna was het weer tijd om te gaan slapen.
Fijne zondag!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

SURINAME DAG #13

3 gedachtes over “SURINAME DAG #13

Geef een reactie

