SURINAME DAG #20 Werken aan de blog, Bioscoop bezoeken en ongezond eten

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een weekend verslagje. Want in het weekend is er altijd wat meer tijd om dingen te doen en duren de dagen daardoor iets langer.

Ik begon de dag natuurlijk weer met uitslapen. Dat is echt iets voor de zaterdag geworden. Waar ik in Nederland elke zaterdagochtend ging sporten is het nu gewoon slapen geworden. Ik heb de dag best een paar foto’s genomen dus vandaar dat ik ‘commentaar’ onder de foto zet!

20150905_114337

De ochtend begon met het zien van een klein hagedisje net wat je ziet op de foto hieronder. Een paar uur later vond ik in mijn glas twee en die sprongen spontaan uit het glas. Zo eng.20150905_114343

Ik ontbeet met havermout al had ik er volgens mij veel te veel water bij gedaan. Het werd te waterig en ja.

IMG-20150905-WA0001

Het is van het merk Quaker en er zitten cranberry’s en bosbessen bij. Ik heb geen idee of je het in Nederland kan kopen maar volgens mij niet.

20150905_170716
Verder besteed ik mijn dag meerendeels aan bloggen en een planning maken! Ik had mijn planning al tot 14 oktober ingevuld dus dat is lekker, dan hoef ik het alleen nog maar te schrijven maar ik weet dan wel waar over en wanner het online moet! Dus ik heb van 10 tot half 2 ongeveer geblogd. Mijn vader was weg voor weg dus ik had het rijk voor mezelf alleen. En onder het bloggen keek ik weer Youtube filmpjes wat wel lekker was aangezien ik elke dag weer ‘achterloop’ en ik wil opzich wel op de hoogte blijven.

Snapchat-902694381005463092

Omdat mijn laptop natuurlijk stuk is mag ik soms wel op mijn vaders laptop maar hij heeft ook een tablet die hij nauwelijks gebruikt dus die heb ik lekker ingepikt! En via de tv kijk ik dan Youtube filmpjes! Ideaal!

Snapchat-700767388769416464

En aangezien het warm is en je dan niet alleen op water kan leven drink ik een soort frisdrank genaamd Busta. En deze koekjes zijn van Festival maar eigenlijk zijn het gewoon oreo koekjes met limoen smaak. Best lekker!20150905_161100

Rond 4 uur besloot ik dat het tijd was om me maar een beetje op te maken. En natuurlijk de kluns die ik ben kwam er weer mascara op mijn witte croptop. Score!IMG-20150905-WA0003

Zoals je ziet zitten er een aantal vlekken op. Het is toch eigenlijk een rot spul he!

20150905_163257

En dat gaat natuurlijk niet zomaar weg dus ik heb het met ossengal geprobeerd weg te halen.20150905_163345

en daarna heb ik het opgehangen om het te laten drogen maar ik kon dat shirtje natuurlijk niet meer aan.20150905_163312

Dus toen ging ik maar voor een zebra variant!20150905_171655

En dit was mijn outfitje. Mijn vader vond het gepaster om met langere broek naar de film te gaan haha. 20150905_171705

En nog steeds erg blij met dit neppe Michael Kors tasje! Ik heb altijd veel te grote tassen bij me en daardoor sjouw ik veel te veel mee. 20150905_171837

En ik nam ook een vest mee omdat ik hoorde dat het behoorlijk koud was in de bioscoop. Mijn vader noemde dit de toeristenlook.

20150905_114358

Ik heb heel veel samples meegenomen uit Nederland want die krijg je altijd bij Douglas enzo. Dus vandaag was het Loverdose van diesel! Ik heb dit geurtje ook gehad, erg lekker. 20150905_175623

We waren dus bij de bioscoop en ik bestelde een Cafe Latte en mijn vader een medium cola. Check dit verschil qua grootte. En dan ook nog te bedenken dat het maar 1 srd scheelt. Want de koffie was 6,50 en de cola 7,50. Super raar he?20150905_175632

Mijn vader koos voor een hotdog maar daarna gingen we ook nog eten dus ik besloot voor Caramel popcorn te gaan want ik hoorde dat die erg lekker is! En dat was zo! Maar wel super zoet!

Snapchat-3023789966731309772

Deze film leek ons ook erg gaaf en hier staat hij op nummer 1. Maar we gingen naar the transporter refueled. De bioscoop zalen zijn erg groot en je kan zitten waar je wil. Ook valt het op dat het geluid echt superhard staat vergeleken in Nederland. En wat superhandig is dat je het bakje wat je in de bovenstaande foto’s ziet aan je bekerhouder kan klemmen waardoor er een soort dienblad ontstaat! Het was een supergoede film, niet zo veel bekende en de accenten waren soms niet altijd verstaanbaar maar goed!20150905_205253

En toen had ik trek in iets ongezonds en het was ondertussen al 8 uur dus ik ging heel slecht voor Mac Donalds! Maar de laatste keer dat ik het at kan ik eigenlijk niet meer herinneren dus dat is al beter toch haha. 20150905_205349

Ik koos voor een Longchicken met patat en Sprite en 10 kipnuggets er bij. Het was wel lekker maar niet bijzonder ofzo. Precies hoe Mac Donalds is he haha.

Daarna keken we nog een beetje series zoals de eerste aflevering van How I met your mother. En daarna gingen we lekker slapen. Tot morgen!

Liefs Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

SURINAME DAG #20 Werken aan de blog, Bioscoop bezoeken en ongezond eten

5 gedachtes over “SURINAME DAG #20 Werken aan de blog, Bioscoop bezoeken en ongezond eten

Geef een reactie

