Monday funday #14

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een nieuwe Monday funday. Ik heb weer een aantal leuke dingen gevonden op internet die ik met jullie wou delen.

Beyonce als zwemlerares?

Ten eerste dit grappige filmpje van een zweminstructeur. Zo te zien werkt hij bij een hotel ofzo en geeft hij lessen aan waarschijnlijk toeristen. Je ziet echt dat de man plezier heeft in wat hij doet! Hij danst echt alsof hij in de clip van Beyonce speelt. Wel heel leuk dat iemand het heeft gefilmd en beetje jammer dat ze het geen ander muziekje hebben gegeven haha!

Tip van Ellen Degeneres

Screenshot_2015-08-26-21-19-52

Vertaling: Als een shirt krimpt in de was, stop het dan in een kom met ijskoud water en een beetje haar conditioner. Dan komt het weer tot de normale lengte. Als mensen dit eerder wisten, was de croptop nooit uitgevonden. Grappig! Vinden jullie ook niet?

De nieuwe clip van Tyga waar Kylie ook in speelt

Ik zag ineens overal op internet dat Tyga een nieuwe clip heeft en ook zag ik op de voorkant dat Kylie en Tyga best wel intiem waren. Dus ik dacht huh zijn ze er eindelijk voor uitgekomen? Kylie speelt ook een klein rolletje in de clip. Het nummer zelf vind ik niet zo super, ik ben meer fan van Tyga’s samenwerkingen met Chris Brown! De beat klikt wel heel erg bekend!

Taylor Swift ft. Phoebe

Taylor Swift gaf vorige week een optreden in Los Angeles met haar 1989- tour. Ik vind het trouwens nog steeds jammer dat ik niet naar het concert ging! En als je de serie Friends kent dan ken je vast wel Phoebe. En ze had een paar valse liedjes in de serie en toevallig was ze bij dat concert aanwezig! Supertof! En ze hebben het liedje samen gezongen! Toevallig was ook Joey van de serie ook op het podium tijdens het concert. En nog meerdere artiesten. Super leuk!

Dit waren mijn uitvindingen van de week! Ik wens jullie een fijne week ❤

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Monday funday #14

Geef een reactie

