SURINAME DAG #21 Wasdag en relaxen

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een nieuw verslagje van gister, namelijk de zondag. 

Dit verslagje gaat niet erg lang worden dat zeg ik maar alvast haha. Ik had gewoon zin om niet al te veel te doen vandaar. Okee nu beginnen we echt.

Ik werd wakker. Ik had het gevoel dat het weer rond 10/11 uur was en ik wou nog wat aan de dag hebben dus ik besloot om mijn telefoon te pakken. En ik hoorde muziek heel hard aan staan, wat bleek gewoon van ons te komen en dat was dus de boosdoener dat mij wakker maakte. Toen mijn telefoon aanging stond er 8 uur. Super vroeg dus maar de muziek stond luid aan en volgens mij ook met grote boxen zodat je die bass nog harder hoort. Vervolgens kon ik niet meer verder slapen.

Fijn. Toen besloot ik maar om gelijk achter de laptop te kruipen en het verslagje van zaterdag te typen. Dit duurde nog best lang omdat ik eerst met een ander artikel bezig was over sfeerfoto’s. Maar dat komt pas binnenkort online en die van zaterdag moest gelijk online dus dat ging eigenlijk voor.

Ik typte dus het verslagje af en voor ik het wist was het al rond 11 uur. Ik wou dance dance dance nog terug kijken want ik probeerde het zaterdagavond maar volgens mij was het te druk en overbezocht. Dus we keken het zondagochtend terug en ik moet zeggen het was een super leuke aflevering! Ik zat zelf in het publiek bij de halve finale. Ben benieuwd of ik mezelf nog ga spotten!

Daarna keken we de voetbal wedstrijd van Nederland – Turkije. Tja. Ik vind voetbal eerlijk gezegd niet zo boeiend maar ik kijk meestal wel als het Nederlands elftal speelt.

Ook was het tijd om vandaag kleding te wassen. Dus dat deden we ook vol op. De meeste dingen heb ik elke week nodig dus dat is wel iets wat gelijk moet gebeuren. Als er een wasje gedraait was dan was ik aan het bloggen. En zo had ik weer twee posts afgemaakt en ingepland. Eigenlijk drie met deze erbij.

Verder keek ik natuurlijk weer mijn gebruikelijke Youtube filmpjes en dat was het eigenlijk wel voor vandaag!

20150906_100946 20150906_100951 20150906_101001 20150906_101014 20150906_103750 20150906_10380920150906_151454

Zelfgemaakte ijsjes maar wel mier zoet!

20150906_183626

Ik lees onder het Youtube filmpjes kijken ook wat blogposts door en wat grappig dat Teske dan bij beide te zien is!

Fijne week! Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

SURINAME DAG #21 Wasdag en relaxen

Een gedachte over “SURINAME DAG #21 Wasdag en relaxen

Geef een reactie

