Laatste aankoopjes stage

Hallo allemaal! Misschien hebben jullie wel gelezen dat mijn laptop het begeven heeft en pas over 4 maanden gemaakt kan worden. Ik had nog wat dingen op mijn camera staan merkte ik vandaag op. En daardoor heb ik nog een paar foto’s over die misschien wel leuk zijn om te laten zien?

Ik had namelijk nog last minute nog een paar back-up dingen gekocht wat ik wel handig vond! Zie hier de paar dingen.

DSC08911

Ik kocht als een soort ritueel een zak snoep voor in het vliegtuig. Dat doe ik eigenlijk al sinds kinds af aan dus ik vond het wel leuk en aangezien het voor het eerst was dat ik in mijn eentje vloog. DSC08912

Ook kocht ik nog een paar budget proof producten zoals een oogpotlood, eyeliner en mascara van essence. Ik kan nog een keer laten zien welke make-up ik meegenomen heb als jullie dat leuk vinden? DSC08913

Ook bestelde ik nog snel een paar schoenen voor stage bij de site omoda. Ik was blij want ze waren al snel bezorgd, namelijk binnen een dag. 

DSC08914

Namelijk deze blauw met witte allstars van het merk converse! Ze waren nog voor een leuke prijsje namelijk afgeprijsd van 70,00 naar 50,00

DSC08915

Ze zitten erg lekker en fijn. Vroeger probeerde ik ook allstars maar toen zaten de ringetjes irritant bij mijn voet ofzo. Heel stom en raar maar nu merk ik daar helemaal niks meer van! Dus jammer dat ik ze nu pas weer ‘herondekt’ heb. En ze worden best wel snel vies vooral het witte gedeelte aan de voorkant. Maar ach. Top schoenen!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Laatste aankoopjes stage

Geef een reactie

