SURINAME DAG #28 Party!

Hallo allemaal het is weer tijd voor een nieuw verslagje van de zaterdag. Hierbij laat ik zien wat ik gister heb gedaan, in een kort verslagje.

Ik begon de dag vroeg, dat kwam omdat het een drukke dag werd en ik niet zo zin had om te haasten en doordat ik elke dag half 7 op moet is het logisch dat ik niet langer dan 8 uur uit kan slapen.

Ik deed eigenlijk het dagelijkse ritueeltje. Ik ging achter de laptop zitten en checkte internet. Ik las nog wat andere blogs enzo. Maar ik moest ook nog wat aan school doen want ik kreeg namelijk huiswerk Nederlands en ze zeiden dat het nogal veel was. Maar het bleek dat ik al begonnen was aan het eind van vorig schooljaar dus ik had nog maar de helft te doen! Ik deed er een uurtje of half uurtje over ongeveer en toen ik naar de klok keek was het al half 12!  Dus ik had zo lang Youtube filmpjes gekeken en blogs gecheckt en oja ook wat artikels geschreven.

Ik maakte me snel klaar om te gaan en dit was de outfit van de dag! Een shirtje van de H&M ofzo en een broek van de H&M. Lekker uitgebreid dus!

20150912_111734

Dus toen ik klaar was gingen we snel naar een best wel grote supermarkt genaamd Tulip!  Daar heb ik wel eens overgeschreven want ze hebben zoveel Nederlandse en Amerikaanse producten.

Snapchat-1176704445534909016

Dit was het Oreo schap haha! Al vind ik wel dat het nogal tegenvalt want als ik het vergelijk met andere winkels dan is dit nog niet zoveel. Daarboven waren nog wel de smaken aardbei, chocola enzo. Leuk om een keer uit te proberen!

Snapchat-8776489024450318056

En ook zoveel verschillende soorten 7ups en weet ik het allemaal haha! Wel lekker!

Snapchat--8885680264886870808

En hier ook heel veel soorten, daar word je toch bijna hebberig van?

Snapchat--6865823794614636522

Kijk hoe groot zo’n gangpad dan is! Echt niet normaal!

Snapchat--823348182279778554

Onze volle kar! Heel veel spullen!

Snapchat--1510809754477147229

Ik had nog niet ontbeten, super slecht! Maar ik dacht dat we eerst gingen eten en daarna weg gingen. Dus ik kocht heerlijk lekkere keizerbroodes, dan leek het net weer of ik thuis was.

Daarna gingen we nog bij een bakkerij Hollandia taart halen, eigenlijk wilde we bojo’s halen (als je niet weet wat het is dan moet je het even googelen, is een soort gebak) maar dat was al uitverkocht. Toen gingen we naar een Chinees supermarktje om sate te halen toen mijn vader ineens zag dat de benzine helemaal op was dus helemaal rood en bijna niks meer. Dus toen gingen we heel snel naar een tankstation rijden en toen hadden we het gelukkig nog op tijd gered!

En daarna stopte we weer bij een Chinees winkeltje voor de krant en een Coca cola cherry waar ik gelukkig ook een slokje van mocht!

Eenmaal thuis hadden we super veel boodschappen.

Snapchat--3124628748143260637

De tafel stond helemaal vol met boodschappen en etenswaren.

Snapchat--1170283157338968104

En dit waren onderandere 4/5 bakjes Huzarensalade en een bakje kruidenboter. En 4 zakken diepvries Patat haha!

Daarna ging iedereen eten klaar maken enzo, dat duurde wel lang. ik moest eigenlijk helpen met patat bakken maar ik had mijn haar gewassen dus ik wou dat eigenlijk niet doen. Ik voelde me opeens ook heel misselijk en licht in mijn hoofd dus ik besloot maar even te gaan slapen en daarna werd ik draaierig en had ik het onwijs warm.

Rond vier uur begon het eigenlijk dus ik ging kwart voor 4 nog even mijn make-up en haar verzorgen. Dus rond vier uur dacht ik dat de eerste mensen zouden komen. Maar dat was rond kwart over 5 haha! Daar had ik natuurlijk geen rekening mee gehouden.

IMG-20150912-WA0004

Dit was mijn make-up look. Best wel simpel opzich maar zo warm dat ik heel de tijd bij de ventilator moest blijven zodat het niet er af smolt.

Dus op een gegeven moment kwam er een klasgenootje langs die hier ook stage loopt. Super leuk en gezellig! En naarmate kwamen er steeds meer mensen en was het super gezellig! De laatste mensen gingen zelfs half 12 weg. Dus het was super gezellig en ik heb echt genoten!

Snapchat-8185716566097538401

Het was erg donker bij het ‘tuinhuisje’ achter in dus we hadden gezellig kaarslichtjes! Wat heb jij gisteravond gedaan?

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

SURINAME DAG #28 Party!

7 gedachtes over “SURINAME DAG #28 Party!

Geef een reactie

