Outfit of the day: Relaxing & Comfy

Hallo allemaal! Ik heb weer een outfitje voor jullie. Daarbij laat ik zien wat ik zoal hier draag want het is warm en tropisch hier dus met een lange broek lopen is niet echt te doen.

Het zijn trouwens niet de beste kwaliteit foto’s en het word niet zo’n lang artikeltje maar ik vond het wel leuk om even tussendoor te delen! Het is een outfitje wat misschien niet zo heel fasionable is ofzo maar het is lekker comfy en ik ben dol op comfy kleding!

DSC08987

Om te beginnen draag ik dit shirtje van de h&m (excuse me voor de vieze spiegel trouwens.) Ik heb dit shirtje een paar weken voordat ik wegging gekocht voor maar liefst 3 euro. En het leuke is dus dat dit een van de shirtjes is die ik heb gecostumized. Want zoals je ziet staat het ene emoji poppetje er op, die eigenlijk bekend van dat handje. Maar dit keer strooit/gooit ze met geld. Supergrappig en leuk!  DSC08989

En dit broekje is van Primark. Het heeft een leuk dierenprintje en de touwtjes hebben een leuke oranje kleur! (stiekem is het eigenlijk een broekje van de pyjama afdeling maar dat maakt me niks uit) DSC08991

Ik vind het leuk hoe mijn haar hier valt. Het is weer lekker krullerig/ met slag. Helaas is het 9 van de 10 keer veels te warm om gewoon los haar te dragen. Helaas!  DSC09012

En dit droeg ik soortig van als make-up. Gewoon mascara en oogpotlood bij mijn waterlijn. Ik vind het vervelend dat mijn make-up van mijn gezicht smelt dus daarom gebruik ik niet zo veel hier! S’avonds zou het wel kunnen! En ik heb hier aardig last van puistjes wat best wel irritant is! DSC09015

En dit was mijn Outfit of the day! Heel comfy en relaxt! Wat dragen jullie als je zin hebt in comfy?

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Outfit of the day: Relaxing & Comfy

4 gedachtes over “Outfit of the day: Relaxing & Comfy

Geef een reactie

