Favoriete liedjes: September 2015 part 1

TOSHIBA Exif JPEG

Foto bron

Hallo allemaal! Het leek me wel leuk om eens te laten zien wat mijn favoriete liedjes zijn van dit moment, van deze maand!  De maand is natuurlijk precies in het midden. Het zijn best wel veel nummers dus vandaar dat ik er part 1 en part 2 van maak. Over een paar dagen verschijnt deel 2 maar nu kun je dus nog genieten van part 1.

Justin Bieber –  What do you mean

Ten eerste dit nummer What do you mean van Justin Bieber. Ik luisterde vroeger wel eens naar Justin Bieber maar ik was niet fan ofzo en ik vond de muziek ook niet heel bijzonder ofzo maar nu hij met een soort comeback is gekomen vind ik zijn eerste twee nieuwe nummers erg tof. Waaronder dit nummer, ik vind de beat erg lekker en goed! Ik draai het nummer al best wel grijs!

Calvin Harris – How deep is your love

Deze clip heb ik al wel eens gedeeld in de Monday Funday rubriek. Ik vind het nummer erg tof en ik ontdekte het eigenlijk doordat ik Calvin Harris volg op Snapchat. Hij deelde vaak een paar sneak peeks van een nieuw nummer, wat dus dit nummer bleek te zijn. Hij deelde dan het midden stukje van het liedje waar het vooral catchy stukjes zijn. 

Charlie Puth – Marvin Gaye

Dit nummer word hier echt grijs gedraaid. Het is een nummer waar je snel de tekst van kent en mee kunt zingen. Leuk dat Megan Trainor ook mee zingt! En leuk om te zien met dat oude decor uit de clip. 

Demi Lovato – Cool for the summer

Dit nummer is ook echt favoriet! Ik ken ondertussen de tekst uit mijn hoofd en die zing ik dan ook vrolijk mee! De clip is een beetje apart maar wel van deze tijd. 

 Silento – Watch me Whip/ Nae Nae

Wie kent dit nummer ondertussen nou niet haha! Volgens mij echt de hit van deze zomer in Amerika. Echt een Amerikaans liedje en leuk met de dansjes die je zelf ook nog na kunt doen haha! Opmerkelijk is dat ik nu ik dit nummer zoek op Youtube voor dit artikel, ik het niet zo heel snel kan vinden als eerst. 

En dit was deel 1 van de favoriete liedjes! Ken jij ze allemaal al?

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Favoriete liedjes: September 2015 part 1

2 gedachtes over “Favoriete liedjes: September 2015 part 1

Geef een reactie

