SURINAME DAG #35 Feeling hot hot hot

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een update over de zaterdag. Ik vertel hierin wat ik afgelopen zaterdag heb gedaan zodat jullie ook een soort kijkje krijgen van mijn leven hier.

S’ochtends werd ik relatief vroeg wakker, rond half 10. Ik begon gelijk met het bekijken van de nieuwtjes en de nieuwe dingen online, zoals altijd.

Mijn vader had een werkafspraak, een soort vergadering dus ik moest me even zelf vermaken. En dat lukt altijd makkelijk hoor! Ik ging gewoon aan het werk voor mijn blog.

Ik had namelijk nog een paar foto’s te schieten voor een paar artikel ideetjes die ik had. En zodoende ging ik naar buiten bij het huisje om leuke foto’s proberen te krijgen en toen was het ook wel makkelijk om een outfitje te schieten. En dat allemaal met zelfontspanner! Dat komt binnenkort misschien nog wel online, ik moet eerst even kijken hoe de foto’s uitpakken.

Het was een warme dag dus ik deed het vooral rustig aan. Is echt niet uit te houden anders. Ik ging vooral bloggen en maakte het artikel van favoriete muziek deel 2 af.

S’middags keek ik een aantal Youtube filmpjes van mijn ‘Later bekijken’ afspeellijst. En we aten buiten kip met masala met worteltjes en boontjes en aardappels.

Verder keek ik nog naar Netflix. Ik moet van mezelf meer netflix kijken. En s’avonds keken we nog de film Insurgent, nog steeds dol op die film.

IMG_20150919_104249Snapchat-5924803254319164390

Ik maakte foto’s voor deze doos. Zijn jullie al nieuwsgierig wat het is? En dit is mijn camera waarmee ik de foto’s schiet.

20150919_114257

En ik kijk dagelijks naar de nieuwtjes van het Ad en de telegraaf. Ik vraag me af of meerdere mensen dat doen?20150919_120140

Ik zag deze tweet op Twitter van Martine (Live Life Gorgeous, 2WMN) naar Mascha van Beautygloss over een oud filmpje. 20150919_120118

En ik keek even verder bij haar filmpjes van 2010 en toen zag ik dit filmpje met Nikkietutorials, super grappig!20150919_121644

Mijn vader kwam terug van zijn vergadering en zijn baas had een stukje bojo meegeven voor mij. Super lief!

20150919_143236

Op dit moment is dit echt mijn guilty pleasure. Ik hou echt van Totally Spies haha.

20150919_165552

En bij de Google Chrome cast die ik gebruik zijn er soms mooie plaatjes te zien!

20150919_165451

Tijd voor een ijsje! Welke zou jij kiezen?

20150919_165503

Ik ging voor Aardbeiensmaak!

20150919_165548

YUM!

En verder heb ik geen foto’s. Fijne zondag you all!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

SURINAME DAG #35 Feeling hot hot hot

3 gedachtes over “SURINAME DAG #35 Feeling hot hot hot

Geef een reactie

