SURINAME DAG #36 Laundryday

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een verslagje van gister, namelijk 20 September. (Ik wou trouwens nog bijna Augustus typen want men wat gaat de tijd hard he!)

S’ochtends stond ik helaas weer redelijk vroeg op haha! Ik spreek heel de tijd met mezelf af dat ik eens een keer ga uitslapen maar dat lukt helaas niet. Want ik stond rond half 9 op. Het was opzich niet erg hoor, want hoe eerder ik opsta hoe eerder ik een verslag van Zaterdag voor jullie kan typen en online kan zetten vanwege het tijdsverschil. Dus dan is het ergens nog nuttig voor!

Ik begon dus met het maken van dag #35. Dat duurde rond een half uurtje en daarna ging ik verder met het schrijven een blogpost over dat rare zwarte doosje wat jullie binnenkort gaan lezen! Dat duurde eventjes. Daarna was het tijd om te ontbijten en ik probeerde eindelijk is een pantosti uit! Ik ga binnenkort het nog eens proberen en dan als een soort receptje posten als jullie dat leuk vinden?

Het was behoorlijk warm dus toen ik klaar ermee was besloot ik dat het beter was als ik buiten in het ‘tuinhuisje’ zou gaan chillen met iedereen die daar al zat.

We luisterde ongeveer een uur naar muziek, van die hele oude van Tijdmachine tot Fun van Pitbull. Super leuk! Maar bijvoorbeeld ook van Franki Valli. De kwaliteit was goed maar daar lezen jullie binnenkort dus meer over!

Daarna vond ik het wel tijd om te gaan douchen aangezien het al kwart over 1 was. Ik ging dus douchen en daarna vond ik het wel eens tijd om mijn haar goed te verzorgen aangezien het nu zo snel in de klit raakt!

Daarna was ik best wel moe en had ik zin om te relaxen. En dat doe ik dan ook met Netflix of Youtube en oortjes in. De andere gingen nog naar Commewijne maar ik voelde me moe en ik had er niet zo zin in.

Al heb ik een paar uur daarna nog wel even de was van de lijn gehaald (was best veel) en opgevouwen terwijl ik keek naar Desperate Housewives. Dan heb ik voor mijn gevoel toch nog wat nuttigs gedaan.

S’avonds hebben we gegeten en Dance dance dance teruggekeken. Ik las trouwens ook dat Keeping Up With The Kardashians weer terugkomt! Zeker ook een guilty pleasure van mij. En daarna kwam geloof ik Dash Dolls en dinsdag begint Scream Queens en nog wat andere shows dus ik kan weer vollop genieten!

Snapchat-2397687918121179582

Werken aan de blogpost van gister 🙂

IMG_20150920_124038

Make-up loze selfie en lekker onbewerkt!

20150920_135954

Tijd om te genieten van Netflix! Met oortjes in!

20150920_135924

We aten S’middags een stukje pizza!

T20150920_142616

Op zo’n groot scherm is het toch wat fijner haha! En vooral als je toch alleen thuis bent!

Snapchat--7576610145152331385

Stukje chocolade erbij! I luvvv Milka! Helaas hebben ze hier geen Tony’s maar dit is ook geen gek alternatief.

Snapchat--6085738613614716641
Guave eten! Het grappige is dat ik het vroeger nooit kon eten (te zuur) maar nu wel!

Snapchat--4879575558093045016

En die filters hier van Snapchat zijn ook wel grappig!

20150920_170308

Before de was was opgevouwen…

IMG-20150920-WA0009

…. En na

Snapchat-1356877937183984937

Kleding vouwen  onder het kijken van Desperate Housewives! Haha love it.

Veel succes aankomende week!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

SURINAME DAG #36 Laundryday

Een gedachte over “SURINAME DAG #36 Laundryday

Geef een reactie

