Nieuwe boxen: Kaboom

Hallo allemaal! Vandaag is het tijd voor een review. Namelijk van een soort zwarte doos die jullie al op instagram en andere posts hebben kunnen zien! Maar wat is het nou eigenlijk?!

DSC09026

Mijn vader kwam paar weken geleden op een dag ineens met een doosje aan en toen ik het openmaakte zat dus dit zwarte doosje er in. Ik vroeg me af wat het was maar..

Het is een boxje! Een speakerboxje wel te verstaan. Die je wireless, dus zonder draad, ook wel draadloos kunt besturen. En dat doet hij namelijk door Bluetooth.

Hoe werkt het?

DSC09045

Het werkt dus via bluetooth dus eerst kies je je een liedje uit op bijvoorbeeld je telefoon.

DSC09049

Vervolgens zet je je Bluetooth aan en verbind je het met de Kaboom. (Je moet natuurlijk wel eerst de Kaboom boxen aanzetten en klaar zetten om te laten verbinden)

En je kan je muziek afspelen!

DSC09042

Vervolgens gaat het blauwe lampje ook knipperen, zodat je weet dat het verbonden is. En hij geeft ook aan dat de box verbonden is door het ‘te zeggen of te roepen’.

DSC09041  DSC09043

Ik ben echt heel blij met deze boxen. Ze geven goed hard geluid, zo hard dat je denkt stoor ik me buren nu niet? En ze zijn makkelijk mee te nemen en je kan ze ook nog is koppelen aan je telefoon, laptop en eventueel kan je er een sd kaartje in doen!

Ik denk alleen niet dat ze in Nederland verkrijgbaar zijn helaas. Ze zijn van het merk Argom Tech en kosten rond de 60 euro. Ik wou graag delen hoe leuk ze zijn en ik ga verder met muziek luisteren:)

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Nieuwe boxen: Kaboom

6 gedachtes over “Nieuwe boxen: Kaboom

Geef een reactie

