Favoriete liedjes: September 2015 part 2

TOSHIBA Exif JPEG

Foto bron

Hallo allemaal het is weer tijd voor deel 2 van mijn favoriete liedjes van deze maand! Dus als je wilt weten wat mijn favoriete liedjes zijn, moet je verder lezen!

Fetty Wap – Again

Het komt waarschijnlijk omdat ik veel mensen op snapchat volg die in Amerika wonen maar volgens mij is de naam Fetty Wap nu heel wat in Amerika. Ik hoor dus heel vaak zijn liedjes in de snaps voorbij komen en ik vind het wel leuke liedjes. Een beetje rap/R&B achtig. Als je dit nummer leuk vind dan moet je Trap Queen en Come my way ook even checken!

Hailee Steinfeld – Love Myself

Ik heb hier vast wel eerder overgeschreven want Hailee is echt een toffe meid! Ze heeft al zoveel bereikt op de leeftijd van 18. Echt heel goed! Wat vinden jullie van dit liedje?

Nick Jonas – Levels

Ik zag een optreden van Nick Jonas bij de VMA’s dit jaar. Voor de mensen die het niet weten dat staat voor Video Music Awards. Ik vind het liedje erg leuk!

Pia Mia – Do it again

Dit nummer is geloof ik een soort remake want ik heb vroeger ook de zelfde soort tekst gehoord. Ik heb het even opgezocht en het is van een remake van het nummer van J Boog. Uit 2011. Ik vind het een tof nummer en vooral met de samenwerkingen van Chris Brown en Tyga erbij! En de clip is gaaf! Ik ben fan.

Prince Royce – back it up

Ik zit sinds kort op Zumba hier en dit is een nummer waar we daar altijd op dansen. Erg lekker nummer en elke keer als ik het hoor moet ik denken aan het dansje haha!

Macklemore – Downtown 

Dit nummer doet me ook een beetje aan dat ene nummer denken genaamd Thrift Shop. Het is natuurlijk van dezelfde rapper maar het heeft een soort hetzelfde vibe, dat is wel leuk!

Dit waren mijn favoriete nummers van deze maand. Al deze nummers staan op repeat! Kende jij ze al en wat is jouw lievelingsnummer op dit moment?

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Favoriete liedjes: September 2015 part 2

8 gedachtes over “Favoriete liedjes: September 2015 part 2

Geef een reactie

