1 Oktober!

BesteKrabbels.nl_oktober_008

Foto bron

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor even een nieuw blogpostje. Dit schrijf ik s’ochtends (S’middags voor jullie) gewoon even snel. Er zijn namelijk leuke dingen in Oktober en ik kon niet wachten om die met jullie te delen.

Het is namelijk zo dat het dus een nieuwe maand is, dus Oktober! En dat betekent dat ik weer een soort van doelen in deze maand nodig heb dus dat dat artikeltje er binnen kort ook aan komt.

Maar ook is het zo dat ik dan bijna twee maanden van huis ben. Wow! Dat ging best wel snel vinden jullie niet? Dan zitten we al bijna weer op de helft.

Ik heb iets leuks ontdekt op internet wat echt leuk is en waar jullie eventueel ook nog mee kunnen beginnen omdat dit artikeltje gelijk online word gezet.

Er is namelijk een blogger genaamd Dagmar Boer van de blog bydagmarvalerie.nl en die heeft bedacht dat het leuk zou zijn als een soort Boektober maand zou zijn! Een maand waarin je vaker moet lezen omdat je meestal wel wil lezen maar er gewoon niet aan toekomt!

Als je meer over het initatief wil lezen kan je op deze link klikken, dan ga je naar haar blog en daar legt ze van alles uit. Maar eigenlijk is het zo dat je jezelf een soort uitdaging moet geven waarin je een aantal boeken moet lezen in een bepaalde tijd, in die bepaalde maand dus.

Als je ook geinteresseerd bent, kun je je via Facebook aanmelden bij het event #Boektober of je kan je aanmelden voor een nieuwsbrief waarin ze leuke tips en interviews delen genaamd Boekazine.

Ik vind het echt een heel tof idee! Bij het event van Facebook is er door Dagmar zelf ook een poll gemaakt waarin je kunt aangeven hoeveel boeken je deze maand wil gaan lezen. Daarbij kun je kiezen uit de drie opties: tussen de 5 en 8, minder dan 5 en meer dan 8.

Ik denk dat ik zelf tussen de 5 en 8 boeken zit en anders misschien meer dan 8. Want als ik het zo bekijk heb je dus 4 weken om die boeken te lezen die je altijd nog wil lezen. Maar als je er meer dan 8 leest dan moet je er dus meerdere per week lezen. Weetniet of dat helemaal gaat lukken maar we gaan het mee maken!

De boeken die ik ga/wil  lezen:

Pretty little liars 10: Ruthless ( daar ben ik al mee begonnen hiervoor 66/246)
Jennifer Crusie: Fast Women
Katie Fforde: Trouwplannen
Rachel Gibson: Gezocht
Graeme Simsion: Het rosie effect
John Green: Looking for Alaska

Dit is dus voorlopig mijn lijstje! Ik wil trouwens er ook bij zeggen dat ik het dus zo doe dat ik nu deze maand een boek verkies boven Youtube filmpjes of zelfs Netflix. Ja dat ga ik echt doen! Ben heel benieuwd hoe dat uit pakt. Zijn jullie trouwens van plan om mee te doen en zijn jullie al aangemeld voor het event? En wat vinden jullie van het idee van Dagmar en natuurlijk welke boeken gaan jullie lezen? Vind ik leuk om te weten!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

1 Oktober!

8 gedachtes over “1 Oktober!

  1. Pretty little liars 10!? Huh? Er zijn er acht toch, dacht ik..? Ik heb er acht gelezen (en die waren geweldig, maar dat terzijde) en het werd in het laatste deel allemaal afgerond en duidelijk.. Dus kan je deel 10 even uitleggen, haha!?

    Like

Geef een reactie

