I love sleep tag

vacation-galore-3-1451564

Foto bron

Hallo allemaal! Ik kwam deze tag een paar weken geleden tegen op de blog van By dagmar. Ik vond het een leuke tag en aangezien ik ook echt dol ben op slapen moest ik het ook invullen! Deel het ook op je blog als je het leuk vind!

♧ Hoe laat ga je meestal naar bed?
Dat ligt er aan hoe moe ik die dag ben geweest. Want op een drukke en vermoeiende dag kan het zijn dat ik hier rond 9 uur al in bed lig. Ja erg he! Maar in het weekend of op een vrijdag is het meestal rond elf of twaalf uur.

♧ Wat is jouw vaste ritueel voordat je gaat slapen?
Ik ga meestal voordat ik naar bed ga nog even douchen. Het weer is heel heet en klammerig hier dus het is wel handig om s’avonds ook te douchen. Daarna haal ik mijn make-up van mijn gezicht en trek ik mijn pyjama aan. Meestal zit ik dan nog wel eventjes voor de tv ofzo maar daarna poetst ik mijn tanden en ga ik in bed liggen onder de klamboe met de ventilator aan.  Het gekke is dat ik dan als ritueel alle snapchats van die dag nog even inhaal haha! Daarna leg ik mijn telefoon weg en val ik eigenlijk direct in slaap.

♧ Wat doe je als je niet kunt slapen?
Dan blijf ik eigenlijk gewoon liggen en lig ik een beetje na te denken over van alles en nog wat.

♧ Wat is je favoriete slaaphouding?
Dat is nu wel verschillend. Meestal op mijn buik maar op mijn rug kan ik ook wel waarderen!

♧ Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?
Nou eigenlijk voor niks haha. Ik ben echt dol op mijn slaap en heb het ook elke dag hard nodig. Misschien als er iets heel ergs is gebeurd maar niet voor eten in iedergeval!

♧ Wat ligt er in jouw bed?
In mijn Nederlandse bed (gek he) liggen een hoop kussens en meestal een van mijn katten. En hier twee kussens en een dekentje.

♧ Hoe laat gaat ’s ochtends jouw wekker?
Mijn wekker gaat altijd rond half 7. Ik heb na twee weken nog steeds de neiging om te blijven liggen helaas. Maar ik heb wel dat als ik eenmaal wakker ben dat ik dan gelijk klaar ben om te gaan en niet meer wil blijven liggen.Ik moet ongeveer elke dag kwart voor 8 weg dus ik heb wel lang de tijd maar de tijd gaat wel heel hard!

♧ Snoozen of direct opstaan?
Direct opstaan!! Ik spring eigenlijk gelijk uit bed. Ik weet anders gewoon dat ik te laat ga komen en dat vind ik zo vervelend en beschamend voor andere mensen! En snoozen werkt gewoon niet voor mij..

♧ Slaap je uit in het weekend?
Ja zeker! Hier word het snel warm dus langer dan 10 uur lukt het niet maar doordeweeks smacht ik echt naar het moment van uitslapen!

Dus als je de tag leuk vind neem het gerust over!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

I love sleep tag

4 gedachtes over “I love sleep tag

Geef een reactie

