SURINAME DAG #42 Drukke zaterdag.

Hallo allemaal! Het is weer even tijd voor een nieuw verslagje van de Zaterdag. Vorige week kwam dat er niet echt van, sorry! Dat kwam voornamelijk omdat ik die dag niet zo heel erg goed in mijn vel zit en dat kwam omdat ik een aantal opdrachten van school nog steeds af moest maken en dat lukte niet zo goed.

Maar wat doe je dan als het even niet goed gaat? Dan ga je even slapen en relaxen. En toen kon ik vervolgens mijn opdrachten af hebben. Maar ik besloot wel even dit weekend een break te nemen van de verslagen.

Maar hey, ik ben weer terug hoor! En ik laat weer zien wat ik afgelopen Zaterdag heb gedaan.

Ik werd al heeel vroeg wakker. Dat kwam namelijk omdat ik al vroeg een afspraak had. Ik was de avond ervoor rond 12 uur gaan slapen. En dat is niet slim natuurlijk. Want ik werd rond half 9 wakker gemaakt. En ik had nog een beetje last van hoofdpijn en moeheid.

Maar ik moest dus opschieten want rond half 10 gingen we weg. Ik had namelijk een afspraak bij de kapper. En dat is een familielid van ons. Dus we stapte snel in de auto en ik probeerde nog even verder te slapen achterin. Het was wel druk op de weg waardoor we wel even in de file stonden. Maar gelukkig kwamen we 1 minuut te laat, dus dat is wel netjes.

20151003_123454

(Lekkere chocolade snoepjes)

We moesten nog even wachten op een klant die nog bezig was en daarna was ik aan de buurt. Ik zal binnenkort nog even een post maken met voor en na want ik heb nieuwe foto’s er van gemaakt en dat lijkt me ook wel leuk om te zien.

Toen we daar klaar waren was het rond kwart voor 11 en stapte we in de auto. Ik dacht dat we gewoon weer naar huis reden maar de andere wilde een omweg en daardoor viel ik in slaap en toen ik wakker werd waren we bij een soort nieuwe groentemarkt. Maar ik bleef nog lekker liggen. Vanuit daar gingen we wel weer naar huis maar het was al wel ondertussen kwart voor 12.

Toen we terug waren besloot ik weer om even te gaan slapen. haha. Dus je merkt al wat ik gister veel deed. Daarna gingen we even eten, dat was vooral eten van vrijdag. Ik keek de hele middag een beetje Netflix enzo, om gewoon even lekker te relaxen.

En rond half 7 gingen we weg om naar de Indo fair te gaan! Ik zal daar ook nog een aparte post over schrijven, dus jullie kunnen nog veel verwachten haha! En daar bleven we tot een uur of half 9 en daarna waren we thuis met onze aankoopjes en keken we nog de film Chef en de serie Nathalie Makoma met de buitelandse Congolese bruiloft. Zeker een aanrader als je houd van lachen!

Wat hebben jullie gister gedaan? Fijne zondag!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

SURINAME DAG #42 Drukke zaterdag.

3 gedachtes over “SURINAME DAG #42 Drukke zaterdag.

Geef een reactie

