SURINAME DAG #43 Sunny sunday

Hallo allemaal! Ik heb vandaag weer een verslagje van de zondag. Van gister dus!

Ik zal het gelijk maar zeggen, ik heb niet zoveel gedaan. Ik werd S’ochtends rond half 10 wakker met het idee dat het al 12 uur of 1 uur was haha, maar nee dat was niet zo.

Vervolgens ging ik achter de vertrouwde laptop zitten. (Ik realiseer me trouwens steeds vaker dat ik echt mijn eigen goede laptop mis! Die dus eigenlijk niet zo goed is anders was hij niet kapot maar dat terzijde) En ik begon met het maken van het verslagje van Zaterdag.

Ook vond ik het weer eens tijd om op andere blogs te kijken en soms even een reactie achter te laten omdat ik weet hoe leuk ik dat zelf vind!

20150913_184909Ik had een beetje opstart problemen dus ik ging gewoon een beetje verder met bloggen. De afgelopen dagen had ik een stuk van 80 foto’s geschoten en die moest ik ook nog op de computer zetten dus dat was ook nog een taakje.

Ik maakte daarna een artikeltje, ik zal alvast verklappen dat het een shoplog is en ik verwacht dat het ergens volgende week online komt. En aangezien ik nog naar school ga en hier voor school ben moet ik ook wat huiswerk maken.

Ik begon daarom ook met Engels en ik besloot om een paar hoofdstukjes te maken. Het was niet zo moeilijk wat ik eigenlijk wel verwacht had! Het duurde wel lang omdat het dus hoofdstukjes waren.

Vervolgens was het tijd om met thuis te skypen. Dat is altijd erg leuk en gezellig. Maar ook wel superraar door het tijdsverschil. Ik skypte ongeveer 40 minuten en daarna vond ik het lekker om een boek te lezen aangezien ik bezig ben met Boektober!

Daarna heb ik gewoon een beetje geluierd, Totally Spies gekeken. Een stuk of vijf afleveringen. Nog steeds mijn favoriete programma van vroeger haha! En verder niet echt wat gedaan.. Gegeten natuurlijk maar geen vlees want het was dierendag!

S’avonds nog Dance dance dance teruggekeken. Dat was natuurlijk extra leuk omdat ik bij deze aflevering aanwezig was en dus alles al gezien had maar wat echt heel leuk was! Fijne week iedereen en veel succes!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

SURINAME DAG #43 Sunny sunday

Een gedachte over “SURINAME DAG #43 Sunny sunday

Geef een reactie

