Q&A: Questions & Answer

splatter-question-1171359

Foto bron

Hallo allemaal! Ik zag deze vragen op een blog namelijk deze. Ik vond de vragen erg leuk dus ben je benieuwd naar mijn antwoorden!

[1] Waar denk je momenteel aan?
Ik denk op dit moment aan het feit dat ik best veel aan mijn blog moet doen aangezien ik die een beetje verwaarloos en ik me daar schuldig over voel. En dat de kruk waarop ik zit, gaat irriteren omdat er geen rugleuning aanzit. Tja.

[2] Wat is een slechte eigenschap van jezelf?
Ik kan heel erg lui zijn en soms ook zo dat ik geen zin heb om iets te doen en gewoon de hele tijd in mijn bed of op de bank kan liggen en gewoon filmpjes kijken. En ik kan niet goed op staan. Ik hou echt van slapen haha! En trouwens ik pieker echt letterlijk overal over, zelfs hele kleine dingen.

[3] Hoe ziet jouw dagelijkse ontbijtje eruit?
Ik ben nu bezig met een stageperiode en s’ochtends is het opstaan nog al hechtisch. De ene dag ga ik met veel plezier uit bed en de andere dag word ik chagereinig van het licht en hoe vroeg het is. Maar goed, ik ontbijt nu met havermout met rode en zwarte vruchtjes en een kopje thee! Het vult ook nog goed! 

[4] Wat is jouw favoriete drankje?
Ik ben echt gek op frisdranken (helaas). Maar dan vooral Coca Cola. Ik vind dat echt de lekkerste drank die er is! Maar als het om cocktails gaan mojito of caprinha.

[5] Hoe zou je jezelf in drie woorden omschrijven?
Aardig, Behulpzaam en betrouwbaar.

[6] Wat vind je het allerleukste aan op jezelf wonen?
Deze geldt niet voor mij aangezien ik nog niet op mijn zelf woon. Maar het lijkt me wel erg leuk om gewoon te doen wat je wil en troep te maken zoals je dat zelf wil en niemand die je bekritiseert.

[7] Hoe ziet aankomend schooljaar eruit?
Ik ben begonnen met het tweede jaar van mijn Medische studie. En deze periode loop ik dus stage. En het zijn drukke weken dus vandaar minder tijd voor de blog! Maar dit jaar wil ik gewoon veel leren en over gaan!

[8] Als iemand ‘Tamara’ zegt, wat zullen anderen dan over jou zeggen?
Dat is een moeilijke haha. Ik denk aardig, behulpzaam en betrouwbaar?

[9] Welk dekbed ligt er momenteel op je bed?
Ik heb gewoon een saaie dunne want het is hier zo warm s’nachts dat ik niet aan een dekbed moet denken. Ook slaap ik onder een klamboe.

[10] Wat zou je elke dag kunnen eten?
Sowieso sushi, stokbrood, ceasar salade.

[11] Heb je een guilty pleasure?
Ja, ik ben echt dol op eten. Soms snoep, sowieso chocolade maar bijvoorbeeld ook de Italiaanse keuken. Pasta’s en pizza’s, kom maar door! Niet altijd even goed en gezond maar daar zijn het guilty pleasure’s voor!

[12] Waar kan je je enorm aan ergeren?
Ik erger me niet zo heel snel maar als mensen smakken of als het internet het nauwelijks of niet doet.

[13] Wat wilde je vroeger altijd worden?
Ik wou eerst architect worden en dan binnenhuis architect maar toen hoorde ik dat je goed moest kunnen rekenen en dat kan ik niet super goed. Verder gewoon van alles en nog wat, van die beroepen die iedereen wil beoefenen. Dierenarts leek me ook leuk!

[14] Hoe ziet jouw sportieve kant eruit?
Nou op dit moment gaat het daar best wel goed mee! Ik heb de stap genomen om hier een sportschool te bezoeken en op dit moment heb ik al 3 zumba lesjes mee gepikt! En ik ben van plan om 3 keer per week zumba te gaan doen!

[15] Welke film heb je onlangs gezien die je iedereen kan aanraden?

Oef, heb je even? Dan ga ik denk ik voor de film Mission Impossible. En dan het nieuwe deel. Dat is echt een toffe film!!

Als je deze vragen over wilt nemen mag dat zeker! Super leuk!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Q&A: Questions & Answer

8 gedachtes over “Q&A: Questions & Answer

Geef een reactie

