Youtubers die ik wekelijks volg

Foto bron

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een nieuw artikeltje. Dit keer over de Youtuber die ik wekelijks volg. Ik heb een paar favoriete en die deel ik graag met  jullie!

Versusa

Dit zijn twee leuke meiden genaamd Vera en Suzanne (Suz). Naast dit Youtube kanaal hebben ze samen ook een blog. Op dit kanaal maken ze filmpjes over lifestyle, tags en ze vloggen ook! Ik ben heel dol op hun vlogs, erg leuk om mee te kijken in hun leven! Hierboven zie je de kanaaltrailer. Je kan Vera trouwens ook kennen van haar eigen kanaal en blog Veracamilla. En Suz heeft ook een blog genaamd Fashionisaparty.nl

Beautygloss

Misschien ken je Mascha haar kanaal wel. Ze is namelijk een van de bekendste blogger en vlogger van Nederland. Altijd als ik hoor dat iemand Youtube kijkt kijken ze meestal naar Mascha. Op het kanaal van Beautygloss kan je heel veel beauty vinden! Vind ik leuk en soms zijn er ook leuke DIY’s. En haar shoplogs zijn altijd leuk om te zien! Ik volg haar al jaren vanaf dat ze met persreis naar Curacao ging heel lang geleden! 

Teske

Deze blogger/vlogger volg ik al jaren. Volgens mij is Teske de eerste die ik volgde op Youtube. Ik was altijd fan van haar gekke dingen en toen ik haar volgde was ze geloof ik 16 en nu alweer 20 dus dat is alweer vier jaar ongeveer. Ik deel hierbij haar laatste nummer want ze is tegenwoordig ook zangeres. Super leuk en ook zit ze in Expeditie Robinson. Ze is echt goed bezig! Zeker moeite waard! 

Bibi Breijman

Misschien hebben jullie vroeger net als mij Oh oh cherso gekeken. Ja dat erge programma. Toen deed er een meisje genaamd Bibi mee die al snel naar huis wou. En dat meisje is nu dus een Youtube kanaal begonnen. Ik vond haar altijd al erg mooi en ik was benieuwd naar hoe ze haar make-up deed! Ik vind haar een leuke vlogger en ze neemt je mee in haar leven. Ook plaatst ze elke week ongeveer een video. In de video hierboven maakt ze haar zusje op. Echt mooi!

Kittehscupcakes

Deze twee dames zijn ook al een tijdje bekend maar lang niet bij iedereen. Het zijn twee zusjes Verbon. Namelijk Tara en Larissa. Ze maken leuke filmpjes over lifestyle, eten, fashion en andere leuke dingen. Bij dit filmpje zie je hoe je een vest op vier manieren kunt dragen. Hoe tof! Ze hebben ook een blog genaamd Kittehscupcakes.

Heb jij nog leuke kanalen die je elke week bezoekt?

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Youtubers die ik wekelijks volg

4 gedachtes over “Youtubers die ik wekelijks volg

Geef een reactie

