SURINAME DAG #49 Slapen slapen slapen

Hallo allemaal! Het is weer een tijd voor een nieuw verslagje van de zaterdag. Het is wel zo dat de dag niet echt lang duurde en waarom vertel ik je zo!

Ik was de avond ervoor niet heel laat naar bed gegaan. Rond 11 uur/half 12, dat is normaal in het weekend toch? Maar ik werd dus zaterdagochtend half12 wakker! Echt wow! Ik sliep heel de tijd door en toen merkte ik dus gewoon via de klok dat het al bijna middag was.

Dus ik gelijk omrekenen hoe laat het wel niet in Nederland was.. Nouja half 5 dus haha! Maar dat is ook wel jammer aan het tijdverschil.. Dat je eigenlijk hier heel vroeg moet opstaan om lang contact te hebben met mensen die in Nederland wonen.

Want stel je bent heel de dag weg dan kan je ze dus nauwelijks spreken en dat vind ik best wel jammer! Ik ging dus gelijk weer even achter de computer zitten en ik begon weer blogposts te lezen en dan bepaal ik ook gelijk even wat ik de week er op nog wil schrijven en of dat al af is of dat ik nog meer moet maken enzovoort!

Ik vond het trouwens ook wel leuk om in deze post te laten zien wat ik eet op een dag dus die foto’s volgen nu ook.

Ik begon dus tijdens het bloggen enzovoort ook gelijk met mijn ontbijt/lunch dus eigenlijk brunch!

20151010_113123

En dan word dit dus mijn ontbijtje/lunch ofterwijl brunch! Een heerlijk groot stuk watermeloen met een stukje pompelmoes (mijn verslaving qua fruit) en ik had een soort bosvruchten yoghurtje die echt te chemisch voor woorden was. En ik drink erbij water met citroensap!

20151010_135426

Het erge is dus dat ik tot 4 uur ofzo met dat glas water heb gedaan, oeps! Dit was een soort gelatine achtig iets wat een vriendin had gemaakt, het was opzich wel lekker maar het werd al snel te veel.

Daarna heb ik eigenlijk twee uurtjes in de nieuwe hangmat vertoefd. En dat deed ik door muziek te luisteren, mijn boek verder te lezen en door eventjes te slapen. Het begon toen ineens keihard te regenen en te onweren en te bliksemen. Ik heb toen wel mijn spullen bedekt zodat ze niet nat werden maar de regen vond ik wel fijn klinken om in te slapen.  En rond vijf uur was het dan tijd voor het avondeten.

20151010_171658

Dit was dus het avondeten. Ik vind pasta en aardappelen nog steeds een rare combinatie hebben. Dat hoort gewoon niet haha, is dubbel op. En de portie was ook echt te groot! Je ziet dus pasta, masala kip, aardappelen en een of andere bittere groente. Maar ik kon de helft van de pasta niet op, was echt veel haha!

Daarna keken we nog even Expeditie Robinson terug. Want meestal doen we dat vrijdagavond maar dat kwam er dit keer niet van. Ook at ik toen een lekker ijsje.

20151010_174038

Namelijk dit ijsje Tripple van Fernandes. 20151010_174102

Het is een ijsje die dus drie verschillende soorten chocolade bevat, erg machtig. Daarna keek mijn vader nog een thriller maar ik vond het best wel heftig dus ik begon weer gewoon Youtube filmpjes te kijken. En terwijl ik dat deed at ik lekkere popcorn!

Dat was mijn dag en wat hebben jullie zaterdag gedaan?

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

SURINAME DAG #49 Slapen slapen slapen

3 gedachtes over “SURINAME DAG #49 Slapen slapen slapen

Geef een reactie

