Shoplog Shana

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een nieuw artikeltje en dit keer is het namelijk een shoplog. Ik had wat sportkleding nodig en daardoor hadi k een goede reden om het winkelcentrum eens te bezoeken.

Er zijn hier namelijk verschillende winkelcentrums. Ze hebben normaal geprijsde winkels maar ook merkwinkels zoals Lacoste en een winkel die Birkenstocks verkopen of bijvoorbeeld Michael Kors. Er zit zeg maar niet iets heel goedkoops bij.

Mijn keus viel op de winkel Shana. Ik heb de winkel al eerder bezocht, ik vind het echt een hippe en leuke winkel. Het is wel een winkel die meer uitgaanskleding verkoopt maar alsnog vind ik de winkel nog best wel op H&M ofzo lijken. Ook leuk, als je betaalt hebt worden je kleding in een tasje gestopt en apart door iemand afgegeven die bij de deur staat.

DSC09094 DSC09095

Ten eerste deze leuke, lekker zittende joggingsbroek. Zoals ik zei had ik dus niet heel veel sportkleding meegebracht en een broek was al gescheurd door oudheid. Ik heb hem al aan gehad en hij zit erg lekker, maar wel erg warm! DSC09096

Ten tweede had ik ook shirtjes nodig en ik koos onderandere deze. Hij was in de uitverkoop. DSC09097

Cowgirl come back. Old west. Life is always better in Texas. Ofzo hahaDSC09099 DSC09101
En als laatste dit shirtje. Ik hou van zulke shirtjes, die zitten altijd zo lekker!DSC09103

En de winkel heet dus Shana, en ze hebben ook leuke zomerse kleding! Zoals maxi-jurken of rokken!

Liefs,

Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Shoplog Shana

4 gedachtes over “Shoplog Shana

Geef een reactie

