Films die ik laatst gezien heb #2

Hallo allemaal! Ik vond dat het wel eens tijd was om te laten zien welke films ik de afgelopen tijd heb gezien. Is ook wel eens leuk toch?

Ik ben zo blij dat er hier een bioscoop zit en dat de prijzen redelijk goedkoop zijn, zodat ik er veel gebruik van kan maken! Ik ben de laatste tijd dus ongeveer drie keer naar de bioscoop geweest. Eigenlijk elke week een keer. Ik moet er wel bij zeggen dat niet alle films in Nederland draaien omdat de films hier uit Amerika komen en ook geen ondertiteling hebben maar dat de kans dus groter is dat hij hier draait inplaats van in Nederland.

Transporter refueled

Frank Martin is de beste chauffeur die er is. In The Transporter Refueled is de inzet nog groter en de technologie nog beter, maar blijven de 3 belangrijkste regels bestaan: wijzig nooit de overeenkomst, vermeld geen namen en maak het pakket nooit open.

Wanneer Frank wordt ingehuurd door de verleidelijke en mysterieuze Anna (Loan Chabanol) en haar drie sidekicks, ontdekt hij al snel dat hij erin geluisd wordt. Ze hebben zijn vader (Ray Stevenson) ontvoerd om zijn hulp af te dwingen bij het uitschakelen van een groep meedogenloze Russische mensenhandelaars. Gevoed door wraak zal Frank alle regels moeten breken om zijn vader te redden.

Ik vond deze film erg goed, al hoewel de cast vrij onbekend was. Wat natuurlijk eigenlijk niet uit hoort te maken. Ik heb de trailer natuurlijk al eerder gezien en ik vond de film er al heel erg vet uit zien en was erg benieuwed. Ik vind het zeker een aanrader en ik geeft het dan ook een 7,0/10,0. 

Perfect Guy

Nadat Leah Vaughn (Sanaa Lathan) een punt achter haar relatie zet begint ze een passionele affaire met een aantrekkelijke vreemdeling (Michael Ealy). Niet lang daarna duikt haar ex (Morris Chestnut) echter weer op, waardoor ze voor een lastige keuze komt te staan.

Deze film moet je echt gaan zien!! Ik heb gekeken op de pathe site en hij draait helaas maar eenmalig en het is al voorbij maar wauw wat een film! En wat een armcandy! Het is echt een soort thriller met moorden en bloed en alles maar ik heb echt genoten en ben soms geschrokken! 8,0/10,0. 

Maze runner: the Scorch Trials

In dit tweede deel van de epische Maze Runner saga, krijgen Thomas (Dylan O’Brien) en de andere Gladers te maken met hun grootste uitdaging tot nu toe: het zoeken naar aanwijzingen over de geheimzinnige en machtige organisatie WCKD. 

De tocht voert ze naar de Scorch, een troosteloos landschap met onvoorstelbare en gevaarlijke hindernissen. Samen met het verzet binden de Gladers de strijd aan met de superieure kracht van WCKD en ontdekken zij dat de organisatie een schokkend plan voor hen in petto heeft.

Wauw en deze film is ook echt een aanrader! Wat een super film en wat heb ik genoten. En wat was het soms ook nog spannend! Als ik een film moet aanraden is het deze wel! Alles wat er in een goede film moet zitten zit hier in! Echt tof! 8.5/10.0

En dit waren al mijn aanraders van de afgelopen weken. Ik ben van plan nog vele films te gaan zien dus dit krijgt zeker weer een vervolg!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Films die ik laatst gezien heb #2

2 gedachtes over “Films die ik laatst gezien heb #2

Geef een reactie

