SURINAME DAG #62 twee maanden hier!

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een verslagje van zaterdag! Kijk je mee?

Het is namelijk zo dat het vandaag precies twee maanden is dat ik in Suriname ben. Wow! Dat is best wel lang toch? Voor mij voelt het niet zo haha! Maarja time flies fast!

Ik begon de ochtend vroeg want ik werd namelijk al rond 9 uur wakker. Helaas pindakaas, dat werd niet uitslapen! Ik werd wakker met een super erge drang om in de zon te liggen. Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je echt de zon in wilt.

Dus ik deed mijn zonoutift aan, pakte mijn e-reader, water en een handoekje en zette een stoel en krukje buiten en ik ging heerlijk het zonnetje in! En hier is de zon natuurlijk vrij fel en ondanks dat het 9 uur was, was het om 10uur al aardig warm namelijk rond de 29 graden! Wow! Ik ging rond kwart over 10 maar er weer uit want het was zo warm en het was heerlijk daar niet van, maar ik had geen zin om te verbranden!

Snapchat--3322767941315542624

Daarna was het tijd om even te chillen en te ontbijten met een broodje met gesmolten kruidenboter! Heel lekker op z’n tijd! We keken Dr.Phil wat ik een interessant programma vind en geen idee of het zo nep is. En we keken ook naar Expeditie Robinson. Ik vind dat nog steeds een vet programma!

Ook ging ik weer even achter de computer om een verslagje voor school te schrijven en om even nog blogs te lezen. En daarna was ik erg moe en ging ik ook nog even liggen en Youtube filmpjes kijken. Maar daar was ik te moe voor en dus deed ik een dutje.

Vervolgens was het al 4 uur en gingen we eten. Het was erg lekker maar best wel veel en ik zit al snel wel vol!

20151017_161053

En daarna kregen we nog een lekker ijsje rum met rozijnen! Heel erg lekker!

20151017_171103

Een foto van mij toen ik klein was, schattig he? Daarna was het al rond half 6 en zat ik nog een paar blogposts te schrijven of nouja te typen. En er kwamen nog een paar vrienden langs die plantjes kwamen halen geloof ik.

Maar we moesten daarna haasten want we gingen 7 uur weg om naar de bioscoop te gaan. En dat is ongeveer wel een half uurtje rijden dus dan moet je ook wel op tijd weg. En we waren net op tijd, de reclame was al afgelopen en de officiele film was al begonnen. We gingen namelijk naar de film Pan, ik zal niet te veel verklappen maar het was erg goed!

Rond 10uur waren we weer thuis en toen heb ik nog even die nieuwe show playback je gek teruggekeken. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet zoveel aan vond. Helaas!

Wat hebben jullie gisteren gedaan? Fijne zondagavond!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

SURINAME DAG #62 twee maanden hier!

Geef een reactie

