SURINAME DAG #63 S’avonds shoppen!

Hallo allemaal! Het is tijd voor het verslagje van zondag, van gister dus! Ik laat je zien wat ik allemaal op deze rustdag heb gedaan!

Ik werd redelijk laat wakker, namelijk om half 11. Ik was ook wel kwart over 12 naar bed gegaan dus ik denk dat ik het ook gewoon nodig had.

Ik begon de ochtend gewoon met even wakker worden op de bank en daarna beginnen met bloggen te lezen en om alles een beetje te bekijken. Daarna was het tijd om even te ontbijten met brood en sandwichspread.

Daarna begon ik met douchen want het was heel erg warm en erg klam. Dat was een heerlijke afkoeling en daarna had ik nog wat dingen te doen qua wasjes en dat was dan ook tijd daarvoor!

Vervolgens heb ik een hele planning gemaakt voor mijn blog en wel tot eind December! Jaja, dan weet ik tenminste een beetje waar ik over moet schrijven. Dat is wel handig! En ik begon met de laatste voorwerk dingetjes.

20151018_123051 IMG_20151018_124650

Ook was er een leuke redelijk oude dansfilm op tv! Ik ben erg fan van dansfilms en ik ging het dus lekker kijken! Het was de dansfilm Step up 3D.

Vervolgens heb ik een beetje series gekeken en Youtube filmpjes en heb ik ook in de hangmat gezeten en dat was erg gezellig en gewoon leuk met de familie.

Toen was het tijd om te eten en hebben we weer lekkere groente gegeten, waar ik helaas geen foto’s van heb omdat mijn telefoon in de oplader zat.

Toen ik even Netflix aan wou zetten rond zeven uur, kwam mijn vader met het idee om nieuwe schoenen te gaan kopen. Wat een timing ook!

Dus we gingen bijna gelijk op weg. Eerst naar Steps wat wel leuk was maar ze hadden gewoon niet wat ik wou hebben en dat was jammer! Ik vind het zo’n mooie winkel en het gebouw is mooi maar helaas! Dus daarna gingen we maar naar een Chinese winkel en daarvonden we een paar.

Ik zal binnenkort nog een shoplogje ervan maken dan kunnen jullie het beoordelen. Ik ga straks nog even Laddu maken, en heeel misschien komt er wel een receptje van.

Fijne maandag en week, en als je vakantie hebt veel plezier deze week geniet ervan!

Liefs, Tamara

SURINAME DAG #63 S’avonds shoppen!

2 gedachtes over “SURINAME DAG #63 S’avonds shoppen!

Geef een reactie

