Bday cadeautjes 2015

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een nieuw artikeltje.Ik had namelijk een paar cadeautjes gekregen voor mijn verjaardag en die had ik ergens neergelegd en die had ik nog niet gedeeld met jullie en vandaar dat ik het nog even wiou delen!

DSC09131

Dit zijn de cadeautjes bij elkaar. Ik heb twee keer mijn verjaardag gevierd. De eerste keer was op mijn verjaardag zelf en toen kwamen er een stuk of 10 mensen langs en was er alleen drinken enzovoort en op de zaterdag kwamen er een stuk of 15 mensen en was er heel veel eten gemaakt en veel drinken en gezelligheid enzovoort. Dus daardoor heb ik een paar cadeautjes mogen ontvangen, echt super lief!

IMG-20150908-WA0002

Op mijn verjaardag zelf kreeg ik van een collega van mijn stage een echte gele roos, echt super lief! Ook kreeg ik nog bloemen van mijn tante!

DSC09132

Ik kreeg onder andere deze body lotion van een kennis en zijn dochter. Het is een body lotion van het merk Haiku. DSC09133

Van een vriendin die ook hier stage loopt en bij mij in de klas zit kreeg ik een paar leuke nagellakjes en oorbellen. Dit NYX girls nagellakje.

DSC09144

Zo te zien is het nummer 153.

DSC09134

En dit leuke blauwe lakje!

DSC09142

En dat is nummer 161. DSC09138

Ook kreeg ik dit schattige kettinkje met een katje erop!

Dit waren de meeste van mijn verjaardagscadeautjes. Ik heb een hele leuke verjaardag gehad en ik was erg blij dat er leuke gasten waren en dat hun ook een leuke tijd hebben gehad.

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Bday cadeautjes 2015

6 gedachtes over “Bday cadeautjes 2015

Geef een reactie

