Happy new hair!

Snapchat--6740952585652779449

Hallo allemaal. Het is weer tijd voor een nieuw artikeltje. Een paar weken geleden ben ik naar de kapper gegaan. Ik was al sinds Juli (oeps) toe aan een knipbeurt maar het leek me wel handig om het hier te doen aangezien mijn Tante die hier woont kapster is. En dus liet ik me weer na een lange tijd knippen!

Ik twijfelde eerst nog heel erg wat ik met mijn haar zou doen. Het is namelijk zo dat met heel warm weer het heerlijk is om kort haar te hebben! En lang haar is alleen maar warmer. Ik was dus eerst van plan om een heel stuk er af te knippen. Maar het is zo dat mijn haar niet zo snel groeit.

Ik had namelijk in groep 8 ongeveer mijn haar een heel stuk laten afknippen. Het was gewoon te lang, futloos en ik had er nooit tijd en zin in. En toen heeft het gewoon tot de vierde van de middelbare school geduurd, voordat het een beetje op de zelfde lengte was.

Dat vind ik toch wel erg lang en daarom besloot ik om  gewoon lekker de gespleten en ongezonde punten er af te laten halen want dan kan het lekker normaal doorgroeien voor als ik weer naar Nederland ben en dat het dan lekker koud is en lang haar niet uitmaakt haha! Maar wie weet dat ik nog een stukje extra er af laat halen. Voor kerst ofzo!

Before

20151002_201612 20151002_201713 20151002_201739 20151002_20154520151002_201845

En zo kun je zien hoe lang mijn haar ongeveer was. Ik was erg blij met de lengte maar het is wel moeilijk aangezien ik een paar jaar geleden highlights heb laten zetten en het nu pas een beetje uitgegroeid was. En dat blonde veroorzaakte heeel veel klitten. Tot vervelends toe!

After

20151003_210306 20151003_210320 20151003_210339

En dit is na! Ik moet er wel bij zeggen dat mijn haar daarna gevlochten werd en ik daarom een hele dag een vlecht in heb gehad en daarom was het nog al met slag.

Na een paar dagen.

Snapchat--3494376423784422572 Snapchat--6740952585652779449

En zo kun je dus zien hoe het er uit ziet na een paar dagen en je ziet dus wel dat er een klein stukje van af is. Niet te veel maar dat hoefde ook niks. Ik ben benieuwd hoe vaak jullie naar de kapper gaan en of jullie dan ook een klein stukje er af laten halen of dat jullie ook veel er af halen?

Ik wens jullie een fijne vrijdag en ik ben benieuwd of jullie nog Halloween gaan vieren morgen? Let me know!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Happy new hair!

Geef een reactie

