Weekendje Overbridge: 24-25 Oktober

DSC09216

Hallo allemaal! Ik heb weer een nieuw verslagje voor jullie. Jullie vragen je zeker wel af waar mijn vorige verslagje van het weekend was maar ik had niet de mogelijkheid om die te maken omdat ik namelijk naar een recreatiegebied in het binnenland was!

En natuurlijk had ik wel de mogelijkheid om mijn camera en telefoon mee te nemen dus vandaar dat ik nog leuke foto’s heb kunnen maken die ik graag met jullie wil delen.

We gingen zaterdag rond half 11 op weg, we hebben toen inkoopjes gedaan voor het weekend. Ook ging er een vriendin mee van mijn stage dus die hadden we ook nog even opgehaald.

We gingen vervolgens op weg naar Overbridge! Het is een aardig stukje van ongeveer 1,5 uur want we moesten ook even een tussenstop maken in Lelydorp.

Dus we kwamen rond een uur aan en daar hebben we heel de middag en avond gechillt. We hadden een soort bungalow en een hut. Je zult hieronder de foto’s wel zien! Samen met de vriendin ging ik S’nachts in de bungalow slapen. Het fijne was dat er warm water was om te douchen en dat had ik al twee maanden niet gehad, heerlijk!

We hebben heerlijk gegeten. Er waren verschillende dingen van veel vis, kip en patat. Erg lekker allemaal! En er was een man die goed cocktails kon maken! Ook deed mijn vriendin mee met volleybal dat daar bezig was! Erg leuk!

Ik heb het hele weekendje gewoon lekker Netflix gekeken, want dat kon daar wel en ook een aantal boeken uitgelezen voor Boektober. Waar ik nog over ga schrijven! Gewoon genoten! En zondagavond gingen we rond kwart over 5 weg en we kwamen door de file rond 8 uur pas thuis wow! Nu deel ik nog een paar sfeerfoto’s (let op heel veel dus pak thee en koekjes!) met jullie!

Liefs, Tamara.

DSC09189 DSC09191 DSC09195 DSC09198 DSC09199 DSC09196 DSC09200 DSC09201 DSC09205 DSC09210 DSC09212 DSC09213 DSC09214 DSC09215 DSC09218 DSC09221 DSC09235 DSC09247 DSC09248 DSC09250 DSC09256 DSC09257 DSC09258 DSC09259 DSC09260

En krijg je al een vakantie gevoel van deze foto’s? Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Weekendje Overbridge: 24-25 Oktober

2 gedachtes over “Weekendje Overbridge: 24-25 Oktober

Geef een reactie

