Eetdagboek #1

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een nieuw artikeltje. Het leek me wel eens leuk om te delen wat ik in een dag eet, vooral omdat ik nu hier ben op stage!

Bij deze eerste editie moet ik eerlijk bekennen dat ik soms vergeet om een gehele dag foto’s te maken van alles wat ik eet dus bij deze eerste heb ik twee verschillende dingen die ik gegeten heb afgelopen tijd. Namelijk een doordeweekse dag en een weekenddag.

20150917_064242

Ik begin de dag met een gezond ontbijt, namelijk havermoutpap! Hier hebben ze verschillende soorten door Amerika! Van dat ene merk Quaker, ken je ongetwijfeld wel! Hier zaten er blauwe bessen in.

20150916_114148

En zo lunch ik meestal dus bij stage. De meeste mensen eten een warme maaltijd maar ik neem altijd bammetjes mee. 20150915_163824

En dit aten we dan bijvoorbeeld als avond eten. En dit hebben we dan zelf gekookt!

20150919_105755

En in het weekend begon ik dan bijvoorbeeld met een glas met lauw citroenwater, erg lekker en goed heb ik begrepen!

20150919_105749

En ik ontbeet toen met een lekker stuk watermeloen.  20150920_135924

En ik snackte zoals ze hier pizza eten, met een stuk pizza! Met zo’n extra grote bodem. 20150917_164432

En dan ziet er een gehaald avondeten er zo dus uit! Erg lekker en dus ook goedkoop!

Dit was een eetdagboekje, laat me weten wat jullie er van vinden, wie weet komt er dan een vervolg!

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Eetdagboek #1

Geef een reactie

