Boektober!

Hallo allemaal! Zoals jullie rond begin Oktober hebben kunnen lezen, heb ik besloten om de gehele maand Oktober mee te doen met de Challenge Boektober wat verzonnen is door Dagmar van Bydagmarvalerie. Ik wil graag delen hoe de maand is verlopen en hoe veel boeken ik nou eindelijk heb gelezen en uitgekregen?

De boeken die ik zelf wou lezen zijn als volgt:

Pretty little liars 10: Ruthless (daar ben ik al mee begonnen hiervoor 66/246)
Jennifer Crusie: Fast Women
Katie Fforde: Trouwplannen
Rachel Gibson: Gezocht
Graeme Simsion: Het rosie effect
John Green: Looking for Alaska

De boeken die er als volgt nog bij gekomen zijn of waar een verandering heeft plaats gevonden:

Inplaats van Looking for Alaska heb ik An Abundance of Katherines gelezen.                           En ook is daar De jongen met de gestreepte pyjama bij gekomen.

Ik moet eerlijk zeggen dat de challenge best wel makkelijk ging. Vooral als ik in een lekker boek bezig was dan genoot ik er ook gewoon van en vond ik het leuk om te lezen! De maand vloog eigenlijk ook heel snel om dus ik vond de challenge erg leuk en bijzonder. Ik heb mijn goal van 6 boeken gehaald en wel 7 gelezen! Daar ben ik wel blij mee!

In de komende tijd ga ik nog kort een voor een de boeken bespreken. Hebben jullie ook mee gedaan met boektober? En hoeveel boeken heb jij gelezen?

books-1421560-1280x1280

Boektober!

Geef een reactie

