Boektober! Boekreview 1: Pretty Little Liars deel 10.

Hallo allemaal! Het is tijd voor een nieuwe review reeks. Zoals jullie weten heb ik meegedaan aan Boektober en had ik in een eerder artikel beloofd om alle boeken nog even een voor een te noemen.

Pretty Little liars: Ruthless (nummer 10)

Samenvatting

Soms gebeuren er slechte dingen bij slechte meiden.

In de zomervakantie is er wat gebeurd waardoor de meiden weer door een A persoon worden achtervolgt en bedreigd. Ze dachten dat niemand er vanaf wist maar dan blijkt het toch wel zo te zijn.

Het is het vervolg op het vorige deel. Het boek is nog niet in het Nederlands verkrijgbaar, ik heb hem dus ook in het Engels gelezen.

Mijn mening
Ik vond het boek wel weer leuk maar soms werd het een beetje langdradig en had ik moeite om het weer op te pakken. Het is wel weer kenmerkend aan de serie, het past bij de rest van de boeken. Het is zeker ook een aanrader mits je de andere boeken hebt gelezen anders is het verhaal te ver gevorderd. Ik geef het een 7,0/10.

books-1421560-1280x1280

Boektober! Boekreview 1: Pretty Little Liars deel 10.

Geef een reactie

