Nieuwe schoenen!

DSC09265
Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een nieuw artikeltje want ik heb namelijk nieuwe schoenen gehaald!

Zoals sommige van jullie al weten heb ik een paar schoenen uit Nederland hierheen meegebracht, namelijk een paar Converse schoenen in het blauw. Die had ik toen een paar dagen voor vertrek nog even besteld omdat ik schoenen nodig had voor stage. Dus ik heb ze de eerste twee maanden al zorgvuldig gebruikt enzo maar ik merkte na een paar weken toch wel dat ze snel vuil werden en dan echt vuil!

Nu durf ik ze ook niet echt schoon te maken omdat ik bang ben dat ze dan nog lelijker of slechter worden. Het klimaat en alles is natuurlijk heel anders hier. Dus ik denk dat het daardoor komt!

Maar goed, ik had dus nieuwe nodig en de zoektocht begon toen naar een winkel hier genaamd Steps. Het is een mooi groot gebouw wat uit drie verschillende etages bestaat. Op de begaande grond kon je namelijk vooral mannen schoenen en een aantal damesschoenen vinden. Maar hetgene was dus dat ik op zoek was naar dichte schoenen en alles was open. Op de tweede etage hadden ze kinderschoenen en de schoenen die dan rond maat 39/40 waren zagen er heel klein uit en waren ook niet helemaal het. En op de derde verdieping hadden ze alleen uitgaansschoenen dus hakken. Daar konden we niet slagen dus!

Toen zijn we nog naar groot Chinees warenhuis geweest waar ze heel veel schoenen waaronder hakken enzo hadden maar ook sportschoenen! En ik ben daar geslaagd! Ik heb dus dit mooie zwartblauwe model uitgekozen. Het is dan wel een mannenmodel maar ach. Al moet ik zeggen dat na een paar keer dragen mijn voeten wel afknellen en dat ze soms een beetje lijken/lopen als schuimblokken. Dus ik wissel het een beetje af.

DSC09264

Wat vinden jullie van deze schoenen? Zou jij ze ook kopen?

Tamara.

Nieuwe schoenen!

2 gedachtes over “Nieuwe schoenen!

Geef een reactie

