Aloha bar

Hallo allemaal! Een paar weken geleden had er een leuk saptentje een soort actie, want ze verkopen ook salades. Het was namelijk de week van salades en daardoor vond ik het wel leuk om een keertje een bezoek te brengen.

Ik heb van de plek binnen zelf geen foto’s maar je kan er bij denken dat het een soort Amerikaanse soort smoothie en sapjesbar is waar ze ook salades, pasta’s en cakes en taartjes verkopen. Ik zag namelijk ook een cheesecake staan, yummie! Ik heb een paar foto’s gemaakt van de dingen die ik heb gehaald.

20151022_16180020151022_161808

Deze smoothie was zo lekker! Vooral omdat het weer hier zo warm is, is het een verfrissing!

20151022_16251720151022_163137

We hadden een salade en een pasta genomen omdat er van onze salade nog maar eentje beschikbaar was. Ik had al een lange tijd meer salade of lekkere pasta op dus dat was toch lekker! Wauw! Echt heerlijk! De prijzen waren niet heel goedkoop voor hier, je betaalt namelijk voor een salade rond de 20 srd. Omgerekend is dat natuurlijk 5 euro maar hier betaal je voor een maaltijd voor rond de drie personen rond de 20. Dus het is niet heel goedkoop maar af en toe wel super lekker!

Tamara.

Aloha bar

Geef een reactie

