SURINAME DAG #89 en #90 Weekendje sushi eten, nagels doen en naar Spectre

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een nieuw verslagje van het weekend. Ik laat je zien wat ik afgelopen weekend gedaan heb.

Het was een aardig druk weekendje.We begonnen met vrijdagavond met het eten van sushi. Ik wou al een hele tijd naar een sushi restaurant in de stad gaan omdat ik benieuwd was hoe het hier was.

Het was dus vrijdagavond. Ik was al klaar met stage en we hadden nog niet kunnen reserveren, dus het eerste wat ik deed na het thuiskomen was een tafeltje reserveren. Rond zevenen kwamen we aan bij het restaurant Wasabi. Het is een mooi restaurantje en het ziet er erg japans/chinees uit.

We moesten eerst besluiten wat we wilde hebben. We kozen voor Japanse thee om te drinken, was erg bijzonder. En per persoon hebben we een lekkere schaal/bak met sushi stukjes.

20151113_19354920151113_193544IMG-20151114-WA0000

Het was een grote bak met lekkere stukjes sushi! Niet iedereen hield van het kleefrijst helaas. Daarna kwam er nog een vriend aanschuiven en daardoor besloten we om nog wat meer te bestellen.

20151113_201547IMG-20151114-WA0022IMG-20151114-WA0025IMG-20151114-WA0005

Zo bestelde we onder meer nog aal, beef rolletjes, california roll (my fave) en crispy chicken roll. We zaten daarna zo vol! Maar het was echt heeerlijk! Echt van genoten. En daarna hebben we thuis nog even gezeten enzo.

Zaterdagochtend stond ik redeijk vroeg op om wat aan de blog te werken en ik besloot spontaan om eitjes te bakken. Ik was benieuwd of ze mijn kunsten konden waarderen.

IMG-20151114-WA0027

En ze vonden het echt heerlijk! Dus ik ben tenminste nog ergens goed voor haha! Ook kreeg ik nog een lekker cadeautje. Deze repen zijn echt best wel lekker! Met nootjes.

20151114_103747

En rond twee uur moesten we aan de andere kant van de stad zijn voor een afspraak in een beautysalon.

Nouja beautysalon, het was meer een kledingwinkel met een klein hokje als salon. Er was namelijk een actie van gellak voor 2 personen 45 srd per persoon. En dat is best een goede prijs dus we besloten het te doen. We hebben gelijk onze handen en voeten laten doen en het was een lekker verwend uurtje. Zie hier het resultaat.

20151115_12161320151115_121632

Hopelijk blijft het ook een beetje lang zitten! Daarna zijn we weer naar huis gereden en daarna hebben we even rustig aan gedaan en gegeten want S’avonds zouden we namelijk naar Spectre aan.

Maar wat we daar zagen was niet te geloven! Het was zo druk en we kwamen al 5 voor 8 aan omdat ik dacht dat de film kwart over 8 begon maar dat bleek dus kwart voor 8 te zijn. En toen we dus kaartjes wilde kopen was er al een rij van hier tot tokio. Ik en mijn vaders vriendin besloten om dan alvast popcorn enzo te kopen maar die rij was nog twee keer langer! Dus we hebben snel de kaartjes gekocht en snel naar boven en zitten. We zaten ook nog is op de derde rij van voren en we hadden dus 2,5 uur geen eten en drinken. Maar ach, het was een onwijs goede film en ik heb erg genoten!

Zondagmorgen was ik weer erg moe en eigenlijk hebben we de hele dag letterlijk niks gedaan dus ik heb er ook niet heel veel boeiends over te zeggen. Wel wou ik nog even deze foto delen want we hebben namelijk bakbanaan gebakken!

20151115_140740

Ik wens jullie een fijne en goede week! Liefs!

Tamara. 

SURINAME DAG #89 en #90 Weekendje sushi eten, nagels doen en naar Spectre

Geef een reactie

