Favoriete liedjes op dit moment!

Hallo allemaal! Het lijkt wel of het weer tijd is om als artiest nieuwe nummers uit te brengen want dat gebeurd nu steeds vaker! En dat vind ik persoonlijk erg leuk!

Justin Bieber – Sorry

Ik vind het nummer erg catchy. Ik vind trouwens dat zijn kwaliteit echt beter is geworden vergeleken vroeger. Ik kijk eigenlijk wel naar het nieuwe album uit!

Adele – Hello

Een heel mooi en tof nummer. Ik vind haar nummers altijd wel goed en mooi! En de clip is ook erg leuk vooral sommige die de clip naspelen.

Omi – Hoola Hoop

Dit is zo’n lekker zomers nummer, heerlijk! Geen idee of het bekend is in Nederland maar hier zeker wel. Ook de clip is heerlijk zomers en het dansje is erg grappig! Omdat het hier altijd zomers is is het zeker ook wel gepast!

Robin Schulz – Sugar

Ik had deze clip nog nooit gezien maar ik zag hier de clip online komen en ik vind het echt een tof nummer. Ook heerlijk zomers haha!

Heb jij nog leuke aanraders op dit moment?

Tamara.

Favoriete liedjes op dit moment!

2 gedachtes over “Favoriete liedjes op dit moment!

  1. Heerlijke liedjes! Zijn ook mijn favorieten van het moment en vooral ‘Hula hoop’ blijft echt de hele dag in je hoofd zitten. Ik vind ‘never forget you’ van Zara Larsson en MNEK ook heel leuk. Misschien wat voor jou?
    Xx Lotte

    Like

Geef een reactie

