Suriname DAG #96 en #97

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een artikeltje van afgelopen weekend. Ik kan alvast een beetje verklappen dat het door omstandigheden geen lang verslagje is geworden.

Het begon allemaal afgelopen donderdag. Ik had de hele dag stage en avonddienst, wat betekende dat ik smiddags om 4 uur weer moest beginnen. Ineens voelde ik dat mijn neus raar begon te doen en een beetje op te trekken. En dat was maar het begin.

Want die nacht werd het iets erger en sindsdien loop ik met een vervelende verkoudheid. En ik geef de schuld aan de airco die zich bij alle bedrijven bevinden.

Dus daarom kan ik zeggen dat dit weekend totaal niet spannend was haha! Eigenlijk heb ik gewoon letterlijk geprobeerd om beter te worden. En dat door vruchtensap te drinken, veel warme thee te drinken en ook een soort inhaler te kopen en een soort smeersel wat je dan onder je neus smeert. En het had ook opzich nog wel resultaat want sinds zaterdagavond is het een beetje losgekomen en dat vormt dan een loopneus. Maar ach, er zijn ergere dingen! Ik hoop wel dat ik er snel van af ben want er zijn leuke dagen op de planning.

IMG-20151120-WA0000

Mijn avondeten van afgelopen vrijdag. Ik vind deze groente erg lekker! Ben ik de enige die de combinatie rijst met aardappelen of pasta een rare combinatie vind? Een beetje dubbel op carbs. 20151120_121537.jpg

Vrijdagmiddag had ik pauze bij mijn stage maar ik had niet zo trek in mijn broodbeleg en ik voelde me gewoon niet zo lekker, toen was er een collega die zo lief was om een ei voor me te bakken! Super lief!IMG-20151116-WA0003.jpg

Ik zag deze week ook deze leuke actie voorbij komen bij de Bigbazaar. Ik heb een setje van sensationail en sinds vorige week ben ik weer helemaal into de gelnagellak, dus ik stuurde wat mensen er op af maar helaas waren alle pakketjes al verfrommeld en bijna weg. Zo jammer!

Dus dit was eigenlijk mijn weekendje samengevat. Ik wens jullie een fijne week en hopelijk volgende week wel een leuk verslagje! Tamara.

Suriname DAG #96 en #97

Geef een reactie

