Get to know me tag deel 1

Snapchat-5362298927478278409

Hallo allemaal! Ik zocht een tijdje geleden nog een leuke tag en toen kwam ik op de toepasselijke Get to know me tag.

Ik vond hem erg leuk maar wel een beetje lang dus ik heb hem in twee delen gesplitst. Hopelijk kom je na deze tag meer te weten over wie ik ben en wat mijn intresses zijn. Veel leesplezier.

Geboortejaar?
Ik ben geboren in het jaar 1997.

Hoe lang ben je?
Ik ben om en na bij 1.68. Soms meet ik bijvoorbeeld dat het iets minder of meer is haha!

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ik dacht hoelaat is het?! En daarna vooral, kan ik nog doorslapen? Het was half 10 dus ik kon nog even doorslapen.

Waar ben je op dit moment?
Ik zit aan/bij het bureau op de laptop te bloggen.

Single/relatie?
Single.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Vriendelijk.

kaars

Guy/Girlcrush:
Alle donkerharige sterren haha?

Wat zou je op dit moment graag willen?
Een zwembad in de achtertuin.

Wat is je doel in het leven?
Ik denk gewoon een goede carriere hebben en dan zeker met iets wat ik echt leuk vind.

Waar ben je bang voor?
Om mensen kwijt te raken en ook wel om dood te gaan.

Heb je je rijbewijs?
Nee, ik ben net 18 en ik heb dus nog veel tijd om te oefenen etc.

Nagellak of lippenstift?
Lippenstift! Ik ben echt dol op lipstick en ik draag het zowat elke dag. Geweldig, vooral met de hoeveelheid kleurtjes die je kunt opdoen!

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Ik twijfel tussen herfst en zomer want zomer is wel lekker warm en herfst heeft toch ook wel iets fijns en leuks zoals Pumpkinspice latte en bordeauxlipsticks.

cropped-10306387_821745291211475_7375872722244114446_n1.jpg

Wil je ooit gaan trouwen?
Eigenlijk niet, maar wie weet ooit in de toekomst.

Ben je een healthy-freak?
Dat valt wel mee, ik hou er opzich wel van om gezond te eten enzo maar meestal niet echt en eten is gewoon zo lekker, vooral slecht eten.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb richting de middenbruin en donkerbruin haar en met gedeeltelijk nog blonde highlights van twee jaar geleden. En het is nu op dit moment halflang.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Een trenchcoat lijkt me wel leuk, ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat mij staat! En verder.. oja, een paar MAC lipsticks.

Heb je tattoos?
Ja, ik heb een muzieknootje achter mijn oor.

DSCF1785

Heb je piercings?
Ik heb gaatjes in mijn oren en ook wel een soort piercing/oorbel gehad bovenin mijn oor maar na een tijdje begon er een bobbel aan de achterkant van mijn oor te groeien en toen ik hem even uit deed was hij al na een dag dichtgegroeid dus verder eigenlijk niet.

Draag je een bril?
Ja bril en lenzen. Ik draag thuis meestal mijn bril maar ik voel me gewoon niet heel erg prettig met een bril in het openbaar. Maar daarbuiten lenzen. Mijn oogafwijking is niet zo heeel ernstig.

Wat is jouw perfecte pizza?
Meestal neem ik pizza mozzarella maar eigenlijk is pizza hawai mijn ultieme favoriet.

Snapchat-2694632174244275681

Favoriete eten/drinken?
Dat is eigenlijk sinds een paar jaar sushi! Ik ben daar zo dol op. Is echt niet normaal! En de Italiaanse keuken vind ik ook echt heeerlijk.

Dit was de tag. Hopelijk vonden jullie het een leuk eerste deel, en binnenkort komt de tweede online.

Tamara. 

Get to know me tag deel 1

Geef een reactie

