Get to know me tag deel 2

Snapchat-5362298927478278409

Hallo allemaal! Het is tijd voor deel 2 van de Get to know me tag. Vandaag dus deel 2. Lees gezellig mee, en neem een kopje thee en koekjes!

Wat is je favoriete parfum?
Ik heb eigenlijk niet een favoriet parfum maar ik vind die van Christina Aquileara unforgetable wel heerlijk en Zwitsal is altijd lekker en schattig. Maar ik ben altijd wel gek op parfums.

Wat is het laatste wat je kocht?
Geen idee, niet iets boeiends denk iets van de supermarkt.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Toen lag ik nog heerlijk te slapen.

Favoriete ijsje?
Dat is een raketijsje of perenijsje. En anders iets van Strawberry Cheesecake ofzo.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Het ligt eraan hoe mijn bui is. Soms heb ik echt moeite om op te staan en sommige dagen kan ik gewoon uit bed springen. Heel apart.

Wat zijn je plannen voor 2016?
Veel meer leuke dingen doen, genieten, het een en ander veranderen en mijn rijbewijs halen!

shiny-lights_385-19321244

Met hoeveel kussens slaap jij?
Er liggen op dit moment twee kussen bij mijn bed. Ik kan niet zonder kussen slapen!

Ben je een ochtend of avond persoon?
Ik ben sowieso een avond persoon. Maar ik ken wel mijn grenzen dus ik weet wel dat als ik de volgende ochtend vroeg op moet dat ik dan wel vroeg naar bed moet gaan en niet te lang op moet blijven.

Ben je geordend of rommelig?
Ik ben super rommelig. Haha! Dat is best wel vervelend maar dat is iets waar ik echt aan moet werken.

autumn-leaf_23-6

Wat wil je op dit moment graag zien?
Ik wil op dit moment graag de nieuwe Hunger games film zien. Dat lijkt me echt een hele toffe en leuke film. Ben er erg benieuwd naar en waarschijnlijk is hij nu al uit!

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Goeie vraag.. Ik wil in iedergeval al veel bereikt hebben en al een paar keer naar Amerika zijn geweest.

Wie mis je op dit moment?
Ik mis op dit moment wel mijn familie thuis en hoe mijn leven thuis is. Dat zo’n beetje.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
De laatste tijd vind ik mijn lippen wel erg mooi ofzo! Dat ze wel een mooie grote hebben.

Ben je verlegen?
Ik kan zeker wel verlegen zijn maar het ligt er helemaal wat voor soort mensen er zijn en wat er aan de hand is.

morning-work_385-19323115

Heb je een accent?
Ik hoorde laatst dat ik wel een accentje heb maar volgens mij niet hoor haha!

Zussen/broers, hoe oud?
Geen, helaaas! Ik zou wel graag een broer/zus of zelfs een broertje of zusje gehad willen hebben. Maar helaas!

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Op dit moment ga ik gewoon van S’ochtends vroeg tot s’middags laat naar stage en meestal daarna naar zumbales en tussendoor eet ik dan even. En s’avonds kijk ik meestal een aflevering van RTLXL terug.

Dit was de gehele tag. Vond je het een leuke tag? En neem hem gerust over, dan zal ik het ook even bekijken!

Tamara. 

Foto bronnen 

Get to know me tag deel 2

Geef een reactie

