SURINAME DAG #103 EN #104

Hallo allemaal! Hetis weer tijd voor een nieuw artikeltje, een verslagje van mijn afgelopen weekend!

Ook dit weekend was niet om naar huis te schrijven haha! Het was gewoon weer een weekendje waar het hele huis zich niet zo lekker voelde.

We begonnen met vrijdag. Ik had vrijdag een gesprekje bij een nieuwe stage voor twee weekjes. Daar heb ik S’ochtends al meegelopen en S’middags was ik vrij. Vervolgens heb ik heel de middag een beetje geslapen en bijgekomen want je maakt natuurlijk altijd wat indrukken bij iets nieuws.

Daarna was het weer eens tijd voor zumba! Mijn lerares was een paar weken afwezig door vakantie dus ik was weer erg blij dat de les weer begonnen was. Helaas had ik toen al wel mijn schouder geblesseerd helaas! En de komende weken komt het ook niet echt uit maar het was wel een lekker lesje!

DSC_0346

Daarna gingen we naar de boeklancering van het boek Suriname Bekendt! Een erg leuk boek en natuurlijk heb ik het boek gekocht en heb ik het laten signeren door het model Rachel Ritfeld (Die in beroemde films heeft gespeeld!) en de fotograaf.

Vervolgens waren we op zoek naar eten en kwamen uit bij een tentje waar ze bbq kip hadden. Ik bestelde kapsalon en de Surinaamse kapsalon is toch wel wat anders dan verwacht haha!

Het bestaat namelijk uit een soort rundergehakt, met daarboven patat en daarboven sla met gesmolten kaas en ook nog is pindasaus. Heel apart haha!

Dus dat was het bijzonderste dit weekend, de rest heb ik eigenlijk echt niks gedaan gewoon, hopelijk voelt iedereen zich snel beter.

Ik wens jullie een hele fijne week! Liefs, Tamara.

SURINAME DAG #103 EN #104

Geef een reactie

