SURINAME DAG #110 en #111

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een weekend verslagje. Hierin deel ik met jullie mijn belevenissen van afgelopen week of dit weekend!

Dit was me het weekje wel! Ik was maandag gewoon naar stage gegaan en het was een beetje zwaar want ik voelde me niet helemaal goed en ik had ook het gevoel dat ik koorts had maar ik deed er niks mee. Toen werd ik dinsdagochtend met rode vlekjes en bultjes wakker en niet alleen op mijn gezicht maar dus ook over heel mijn lichaam.

Zo kon ik natuurlijk niet werken en aangezien hier een virus best wel heerst kon het niet anders dan dat zijn. En dat was heel vervelend, zo had ik overal jeuk, spierpijnen, koorts en die vervelende plekjes! Dus daar heb ik wel rond de vier dagen ondergeleden.

Verder heb ik dit weekend wederom niet heel veel uitgespookt haha. Dat komt eigenlijk doordat ik dus erg ziek was en niemand wou aansteken. Maar ik heb wel wat gedaan opzich.

DSC09200

Zaterdag werd ik namelijk pas om half 1 wakker. Wow wat een record! En daarna voelde ik me sinds tijden erg goed en daardoor gingen we wel eventjes op pad. We zijn namelijk naar de supermarkt geweest en we hadden bij een tentje oliebollen en churros gehaald maar die waren niet zo lekker naar mijn smaak. Ook hebben we dus bij de supermarkt chocoladeletters gehaald, want het was tenslotte sinterklaas! Verder niet veel gedaan omdat de dag dus snel voorbij ging.

Zondag ook niet heel veel gedaan, geskypt en lekker uitrust, zoals het hoort. ❤

Liefs, Tamara.

SURINAME DAG #110 en #111

Geef een reactie

