Wat ik mis aan Nederland

Hallo allemaal! Ik had vandaag een leuk artikel ingedachten voor jullie, namelijk wat ik mis aan Nederland!

Zoals jullie misschien al weten ben ik al een paar maanden weg uit het koude kikkerlandje. Om precies te zijn bijna vier maanden. En natuurlijk heeft Nederland ook heel veel voordelen dus het leek mij leuk om die te spreken met jullie!

 Pasta’s

 Ik ben al heel lang erg fan van de Italiaanse keuken. Ik ben echt dol op pasta’s. En het is eenmaal niet zo heel gebruikelijk om hier pasta te eten. Maar sommige pasta’s die ik hier eet zijn gewoon ook niet zo lekker. Ik mis die lekkere pasta’s die mijn moeder altijd maakte. Met heerlijke zalm of garnalen.

DSC08345

 Het fietsen

Ook iets wat ik erg mis is het fietsen. Ik ben iemand die graag fietst en het ook wel eens lekker vind om gewoon even naar de sportschool ofzo te fietsen en dan vervolgens heel hard heel veel mensen in te halen haha!

 Gewoon overal zelfstandig kunnen gaan

Dit sluit een beetje aan bij het vorige stukje. Ik vind het gewoon heerlijk om ergens te kunnen komen en gaan als ik dat zelf wil en dat ik gewoon zelf kan gaan en niet moet wachten tot iemand me komt ophalen en als iemand verhinderd is dat ik er dan niet meer kan komen. Hebben jullie dat ook?

webredactie

Chocolade kruidnoten

Vooral bij deze tijd van het jaar is het Sinterklaas sfeertje niet weg te denken en het meeste wat ik daarvan mis zijn de chocolade kruidnoten. I mean my oh my. Die dingen zijn zo heerlijk en verslavend! Ik heb er ook al een paar op voorraad liggen als ik thuis kom!

IMG-20151120-WA0000

Tony chocolonely

Dit is ook echt geweldig lekker! Ik hou echt van Tony’s. En gek genoeg kan je dit hier ook niet kopen! Vooral de smaak karamel met zeezout, dat is echt mijn ultieme favoriet. Echt een geluksmomentje!

All you can eat sushi

Ja okee het is inderdaad zo dat ik hier al sushi gegeten heb dus je zal wel denken, hoe kan je sushi hier missen? Maar dan bedoel ik de echte sushi restaurants in Nederland waar nu zoveel gedoe over is, of het wel hygienisch is etc. Maar in Nederland kan je dus dan voor een bepaald bedrag zoveel eten als je wilt maar hier moet je elk gerecht dus voor een bepaald bedrag betalen.

Dit waren de dingen die ik mis aan Nederland. Natuurlijk zijn er ook nog meer dingen, ik mis mijn sportschool ook wel en natuuurlijk mijn familie!

Liefs, Tamara.

Foto bron Tony’s,  Foto bron kruidnoten

 

Wat ik mis aan Nederland

Geef een reactie

