Vlogs die ik dagelijks volg

Hallo allemaal! Een tijdje heb ik een artikeltje gemaakt over alle vloggers die ik wekels bekijk en volg en ik vond dat het nog wel tijd is om dat ook te doen van de vlogs die ik dagelijks volg! Ik deel graag mijn favorieten met jullie!

Ivana Perkovic

De eerste vlogger die ik al heel lang volg is Ivana. Ik heb haar ontdekt doordat ze een goede vriendin is van Mascha. Ik begon toen haar vlogs te kijken en toen ze een wereldreis ging maken was het echt heel interessant en leuk om te zien. Je krijgt een beetje het gevoel alsof je echt mee op reis ben! Heel leuk!

 

Monica Geuze

Tot nu toe echt mijn favoriete Nederlandse vlogger. Monica is echt een geweldige nuchtere meid. En haar leven ziet er ook nog is echt geweldig uit. Ik zou zeker een keertje een kijkje nemen!

TOSHIBA Exif JPEG

Mascha

En natuurlijk kan Mascha niet ontbreken in dit rijtje! Haar leven is ook erg leuk om te zien, vooral omdat ze hele leuke dingen doet zoals covershoots of reisjes naar het buitenland!

 

Manon tilstra

And least but not least, deze laatste vlogger heet Manon Tilstra en is ook al een tijdje een bekende blogger en vlogger. Ze is echt een mooie meid en ze heeft een hele gave stijl en ziet er altijd tip en top uit. Heel erg leuk om te zien!

Wie zijn jouw favorieten? Laat het me weten! Liefs, Tamara

Vlogs die ik dagelijks volg

Geef een reactie

