Mijn nieuwe (oude) broek!

Hallo allemaal! Het is weer even tijd voor een nieuw artikeltje. Ik heb namelijk een soort DIY gedaan en het leek me leuk om te delen hoe en wat ik dat deed! Misschien is het een leuke inspiratiebron voor jullie!

DSC09266.JPG

Je begint dus om een oude broek te zoeken. eentje die wel lekker zit maar die echt te oud of kapot is.

DSC09268

Want zoals je hier ziet zitten erbij de binnenkanten van de broek al een beetje slijtageplekken. En dat heb ik al een keer dichtgemaakt maar natuurlijk gaat dat weer open.DSC09269

Ik begon ten eerste met het bepalen van de plaats van het gat en daarna maakte ik een gat in de broek. DSC09270

En dat gat maakte ik dan groter en groter. En vervolgens maakte ik er twee bij elke kant. DSC09278

En dan krijg je dit resultaat!DSC09271

Zoals je ziet heb ik het niet netjes gedaan maar dat vond ik juist wel iets leuks hebben!DSC09282

En zo zit de broek er dus uit als ik het aan heb! Hebben jullie dat wel eens gedaan en hoe vinden jullie het er uit zien?

Liefs. Tamara

 

Mijn nieuwe (oude) broek!

Geef een reactie

