Het is vakantie!

Hallo allemaal! Het is vandaag vrijdag 22 April en dat betekent dat de meivakantie voor mij is begonnen! Zo lekker! 

Hebben jullie nu ook vakantie? En gaan jullie ook iets leuks doen? Ik had afgelopen weken een paar toetsen waar ik  iets meer tijd in moest steken en ik ben al een tijdje bezig met auto rijden en daar moet je ook een theorie toets voor maken en toevallig was dat ook in de zelfde periode! Maar vanaf nu dus wat vaker een blogje! Ik ga dan proberen om wat meer op social media te zitten!  

Ik heb een best drukke vakantie voor de boeg waar ik jullie af en toe ook voor op de hoogte zal houden! 

Liefs, Tamara.

Foto is van pinterest.

 

Het is vakantie!

Geef een reactie

