Kingsday 

Hey! Afgelopen woensdag was het natuurlijk Koningsdag! Ik heb een klein verslagje wat ik gedaan heb! 

Al hoewel ik nog nooit koningsdag, of hoe het vroeger werd genoemd koninginnedag, echt had gevierd was ik dit jaar van plan om daar een verandering in te brengen.

Ik had namelijk in Februari aan een vriendin gevraagd om iets leuks te gaan doen op Koningsdag. Daar had ze ook wel zin in maar we wisten niet precies wat. Vorig jaar heb ik wel een beetje in de stad gelopen, naar rommelmarktjes geweest en naar de plaatselijke kermis maar het is altijd zo druk daar dus je komt nauwelijks voor uit.

We besloten daarna dat we gewoon naar een leuk festivalletje te gaan en omdat ze nog geen 18 was hebben we gewoon besloten naar een 16+ feest te gaan. En dat werd Slam Fm! in Alkmaar.

We gingen heen met de trein wat ongeveer 1,5 uur duurde. We besloten niet al te vroeg te gaan maar daardoor was het wel iets drukker. Rond kwart voor 3 waren we dan in Alkmaar! Op de site stond dat we met pendelbussen naar het stadion werden gebracht maar eenmaal daar aangekomen was het echt super druk op dat station en bij de ingang van de bussen een rij van ik denk wel 2 uur. We besloten om dan maar een lijnbus te pakken maar toen die na een half uur wachten er ook nog niet was besloten we naar de inmiddels ingekorte pendelbus rij te gaan en dat duurde ineens gelukkig maar 5 minuten!

We werden toen met de pendelbus naar het terrein gebracht wat lopend ongeveer 40 minuten zou zijn geweest. Dus dat scheelt wel echt! Het was een groot terrein en we hebben verschillende acts gezien van Eva Simons tot mijn favoriet Martin Garrix. Echt een top dj! En het weer was ook niet optimaal slecht en soms scheen het zonnetje ook nog dus ik heb mezelf goed vermaakt! En tijdens het feest kwamen we ook andere vriendinnen tegen waardoor we met iets meer waren, super gezellig! En daarna werden we heerlijk opgehaald want we hadden wel pijnlijke voetjes!

Ik ben benieuwd wat jij gedaan hebt! Laat het vooral weten! liefs, Tamara

De lange rij bij de pendelbussen met daarbij iets wat dreigende wolkjes!

slam.jpg

En wat een onwijs gave maar ook drukke foto!

Link slam foto

 

Kingsday 

Geef een reactie

