Sfeerbeelden Curacao

Hallo allemaal! Misschien weten jullie wel dat ik in eind December een paar dagen er tussen uit ben geweest. Ik ben toen namelijk naar Curacao geweest. Ik was klaar met stage en daardoor werd ik beloond met een mini vakantie! En daardoor leek het me wel leuk om wat sfeerbeelden te laten zien aan jullie.

Hieronder zie je een paar sfeerbeelden, ik kom snel zeker wel met meer beelden en tips over dit mooie eilandje!

DSC09317DSC09302DSC09341DSC09328DSC09531DSC09679DSC09348DSC0973020151219_144851

Dit waren een paar sneakpeeks van mijn verblijf in Curacao! Binnenkort dus een artikel online!

Liefs, Tamara

Sfeerbeelden Curacao

Geef een reactie

